Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-08-02, 09:18
Avstngd
kyrkstockens avatar
Jag var rtt kass i idrott men funkade bra i ett lag. Konstigt nog hoppade jag min egen hjd 1,80 i hjdhopp utan trning eller en aning om vad jag sysslade med (sista ret i gymnasiet). Hpnadsvckande d jag var medelmttig i allt annat (och jag var inte srskilt klent byggd utan hade rtt mycket muskler).
Nu tror jag inte att jag skulle kunna bli s mycket bttre med trning. Det var bara en udda egenhet.
Citera
2024-08-02, 09:31
Medlem
Hade nog kunnat bli hyfsad i tyngdlyftning, var lovande men mitt ena kn(Som frstrdes i en olycka nr jag var 12) satte stopp.
Hade nog ven kunnat bli bra som sprinter p 60meter, har sprungit under 8sek, utan specifik trning och under 12 p 100 meter. Men har lite fr korta ben och fr lg topphastighet fr att bli riktigt bra p 100meter.
Samma med hoppgrenar, hade bra spnst och var vig men alldeles fr korta ben och lng tung verkropp.

Ingen bollsport fr jag saknar helt bollknsla
Citera
2024-08-02, 09:38
Medlem
falconer8s avatar
Var vldigt bra i luftgevrsskytte och kortsistanslpning fr vldigt mnga r sedan.
Citera
2024-08-02, 09:39
Medlem
Kendo/Fktning eller mjligen badminton r nog det enda som jag skulle ha kunnat bli ngot i, jag var intensivt ointresserad och spektakulrt dlig i de flesta lagidrotter
Citera
2024-08-02, 10:26
Medlem
Stark-Senaps avatar
Backgammon
Citera
2024-08-02, 14:45
Medlem
Turbobaguetts avatar
Totalt vrdels i alla idrotter.
Den enda jag visat lite talang i r sumobrottning, tminstone delen dr det gller att vrka i sig kalorier.
Citera
2024-08-02, 14:49
Medlem
Mullrets avatar
Rtt bra p bgskytte i unga r.. Sedan rtt bra p utfrskning, men d fr tok fr gammal att tvla.. Krde ifrn guiden i svart pist iaf i Val Thorens. Ngra r sedan.
Citera
2024-08-03, 13:06
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaddeBernadotte
ngrar i stort sett ingenting i mitt liv, men det hade varit kul om jag frsttt mina idrottsliga talanger i unga r.
Som alla andra valde jag att satsa p ex fotboll och tennis, men jag borde valt en sport dr reflexer r en frdel. Har sjukt snabba reflexer, ven i ldre r..
Bordtennis, innebandymlvakt eller boxning torde passat mig, men jag provade inte ens dessa sporter..

Vilken idrott tror du att du hade varit bra i om du valt sporten i unga r?

Tror jag hade blivit en bra ishockeymlvakt. Jag var rtt duktig nr jags tod i ml i innebandy och kndes som jag hade rtta isntllningen. Jag fick dock inte spela mlvakt utan fick kra som utespelare och dr hade jag fr dlig teknik f att ngonsin komma ngonstans.

Jag var ganska duktig p fktning som ung med och vann ganska mycket men nr kompisen slutade s slutade jag med.

Med bra menar jag inte NHL direkt utan kanske att man kudne ha kommit till hockeyallsvenskan eller shl.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in