• 7
  • 8
2024-08-13, 15:37
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Det var jättekul att se intervjun med honom i Aktuellt häromdagen. Välartikulerad, artig, välvårdad, visar respekt för sig själv och andra. Så många intervjuer man sett med idrottare som inte kan formulera en korrekt mening utan, öhhh.. då ba… asså…. Tack Truls du har återgett mig tron på svenska unga killar.
Han är med i avanza-podden i dag också och pratar om sparande och investeringar. Framstår som väldigt vanlig och jordnära i sitt tänkande. Samtidigt som han också visar genuint intresse för de som intervjuar och deras kunskaper.
Citera
2024-08-29, 15:20
Medlem
sjihohnnes avatar
Det finns inte så mycket skvaller om Truls. Baserat på hans och hans flickväns Instagram verkar det som att han spenderar största delen av sin tid i pingishallen.

Däremot finns det vissa frågetecken kring en av bröderna. Min storebror kände Elis, mellanbrodern, från den tid då han bodde i Helsingborg. En mycket intressant person som ofta sågs tillsammans med välkända bedragare och kriminella i Helsingborg. Han syntes ofta på illegala pokerträffar och arbetade dessutom på ett försäljningsbolag med mycket dåliga recensioner. Säljarna där drog in relativt stora summor, men det var på bekostnad av äldre och utsatta personer.

Han är inte särskilt skräckinjagande, bara 1,70 meter lång, och vid första mötet är han trevlig, rolig och ger ett gott intryck. Men han har kontakter, och tunga sådana. Jag vet att han under en period flyttade från Helsingborg och började arbeta utomlands.

När han återvände till Sverige flyttade han till Eslöv, där hans familj bor. Nuförtiden håller han en betydligt lägre profil än tidigare.
Citera
2024-09-04, 00:31
Medlem
Truls säger att han får betala alla resor till tävling ur egen ficka.

Tragiskt att inte en sponsor kan gå in och täcka det för en sådan bra spelare. Inte konstigt att pingis i sverige inte är lika populärt som förr.
Citera
2024-09-10, 01:47
Medlem
Kan man se Truls matcher online någonstans? Enda sättet att hålla uppe intresset för Truls och övriga pingislirare är ju att följa dem regelbundet och inte bara när det är VM eller OS. Pingis är alltid lika kul att kolla på 🙂
Citera
2024-09-10, 03:38
Medlem
MaxVobiscums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjihohnne
Det finns inte så mycket skvaller om Truls. Baserat på hans och hans flickväns Instagram verkar det som att han spenderar största delen av sin tid i pingishallen.

Däremot finns det vissa frågetecken kring en av bröderna. Min storebror kände Elis, mellanbrodern, från den tid då han bodde i Helsingborg. En mycket intressant person som ofta sågs tillsammans med välkända bedragare och kriminella i Helsingborg. Han syntes ofta på illegala pokerträffar och arbetade dessutom på ett försäljningsbolag med mycket dåliga recensioner. Säljarna där drog in relativt stora summor, men det var på bekostnad av äldre och utsatta personer.

Han är inte särskilt skräckinjagande, bara 1,70 meter lång, och vid första mötet är han trevlig, rolig och ger ett gott intryck. Men han har kontakter, och tunga sådana. Jag vet att han under en period flyttade från Helsingborg och började arbeta utomlands.

När han återvände till Sverige flyttade han till Eslöv, där hans familj bor. Nuförtiden håller han en betydligt lägre profil än tidigare.
Fast det där är ju inte Truls du skriver om. Men prata skit går ju.
Citera
2024-10-20, 06:21
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjihohnne

Vem skriver du om, eller är det en karraktärsneskrivning för ett offer i din kommande deckare
Citera
2024-10-25, 23:24
Medlem
jori9900s avatar
Fan, grodlårsätaren gav truls pisk. Men publiken var ju galen, skrek som mistlurar när truls skulle serva.. Typiskt, snigelätare
Citera
2024-12-14, 20:39
Medlem
Celestrons avatar
Ang. matchbollen Truls-Gerasimenko.
Håller han på så här blir han pingisens Zlatan!
Citera
Igår, 18:13
Medlem
Pajasen blev ägd idag🤣
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem