Igår, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jantelovzzz
Fyfan. Har hon också dejtat Marius? Trodde hon var lite bättre än så trots hennes bimbo utseende . Men vad förväntar man sig när någon ser ut som henne? Trodde endå det var lite vett i huvudet på henne då hon kommer från en bra familj.
Så har hon haft ihop det med Marius . Man spyr av tanken. Hon är ändå 40 år och mamma. Kommer det fram att hon dragit kokain med Marius så lär det nog bli en orosanmälan . Därför är hon väl ganska tyst om saken än så länge då det kan drabba hennes son om hur mamma festar. Dom andra tjejerna har väl ändå varit under 25 år och rätt naiva. Men Linni som är 40 år borde vetat bättre. Usch
Kan någon få fram polisförhören? Han har väl daskat kuken mot hennes ansikte när hon sovit säkert

Har møtt Linni irl. Hun har en fin personlighet og er vennlig, men framsto som naiv og nokså kort sånn rent intellektuelt. Mitt inntrykk, så ikke overrasket over at hun har hengt sammen med Høiby.
Jeg vet ikke hvordan det er med henne og coke/MDMA og annet dop, men via MBH hadde hun garantert tilgang, om hun ville
Citera
Idag, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffa22
Nei, hun har ikke deitet Marius. Hun har bare vært en venn og de har vært på flere fester sammen. Så har hun sovnet (blackout?) og han har voldtatt henne mens hun sov. Dette var 7 år siden og hun har ikke vist om dette før politiet viste henne bilder/video av voldtekten som Marius har hatt på telefonen sin.
Jeg tenker på IA sin 18-årstale. Der hun trekker frem at Marius er så lojal mot vennene sine. Hun visste kanskje ikke at han voldtok vennene sine da? Tenke seg til at Marius har tiet om overgrepet i 7 år overfor en som kaller/kalte ham en venn. Han var 20/21 da det skjedde?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in