Citat:
Ursprungligen postat av
Vannlilje
Jeg tror du har helt rett i dette. Men, jeg tror at slottet sa fra til MM. Dommen mot Epstein den gang var alt for godt kjent til at slottsapparatet og/eller den kongelige politieskorten ikke skulle fange dette opp.
Jeg tror at MM gjør sine egne vurderinger, og at hun ikke nødvendigvis hører på slottet, selv om hun burde.
Jeg tenker litt annerledes i forhold til dette med kanossagang. Oppfattet det ikke slik, men tenker at pressen visste at det var MM selv som tok beslutningen. Ville da vært rart å skylle på administrasjonen. Og hvordan kunne MM selv unngå å fange opp dette? Jeg tror absolutt ingenting på at hun ikke visste.
Du kan så klart ha rett i det. Jeg har bare vanskelig for å blame henne så mye.
Men jeg synes i hverfall hun burde tone kraftig ned luksusveskestilen. Jeg ser det som nesegrus dyrking av luksusvarer og at det kan ha hatt en påvirkning på MBH, uten at det er noen garanti for noe som helst. Men jeg mener at når man fra man er liten kan ha vært påvirket av beundring for overdådige luksusvarer, så gjør det noe med en.
Det har jo så klart noe å gjøre med gangsterstilen også. Dyre klokker, kofferter, vesker, klær. Noe grunnleggende feil i mine øyne når kongehus og eller kongefamilie reklamerer for det også.
Leste forresten opp på bivirkninger av kokain, ecstasy og til og med adhd medisin, for ikke å snakke om å blande det. Det er skremmende lesing.