Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-29, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaWild
Nå er det vel du som fremmer mange usakligheter her i tråden og vrir og vender på fakta der du lager dine egne teorier som fremstår helt bak mål.

Jeg brukte 'konspirasjoner' fordi @vannlilje fremstiller det som om slottet faktisk konspirerer mot folket. Men siden det virker som en påstand uten bevis, er det mer nøyaktig å kalle det en konspirasjonsteori.

Du skal få et eneste svar fra meg, da jeg ikke ønsker kaste bort tiden min på lavmålet som du kommer med. Du har sikkert lagt merke til at jeg ignorerer deg.

Du må øve deg på å tåle andres meninger, og slutte med disse evinnelige usaklige personangrepene som bare folk med én eller flere diagnoser holder på med. Sjeldent at jeg opplever at folk «henger på meg», med slik intensitet som dette. Er ikke normalt.

Nå går jeg videre i dette forumet, du får ikke flere svar fra meg, men ber deg huske at vi er gjester i dette forumet. På forhånd takk!
Citera
2024-09-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Har inte läst riktigt allt men det norska kungahuset är ju för helvete riktigt jäkla pinsamt! En halvgalen prinsessa som gifter sig med en afrikansk bögshaman och kronprinsens fru har en son från tidigare förhållande som inte bara ser ut som Joffrey Baratheon utan också beter sig så?

Vårt kungahus innehåller definitivt flera tvivelaktiga personer men det norska kungahuset har passerat pinsamhetens gräns med råge. In med Joffrey Baratheon i fängelse på studs! Skicka iväg afrikanen dit pepparn växer omgående! Om inte, hoppas jag att Norge inför republik snarast!

Republikk vil nok tvinge seg fram etterhvert
Citera
2024-09-29, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frupluttis
Angående Epstein: Selvfølgelig visste slottet om det.
Men de trodde det skulle gå under radaren.
Han ble nok sett på som en mektig kontakt å ha, med mektige venner. Hvis man har giddet å lese om den første rettssaken hans så vil man se at han slapp billig på grunn av mektige venner. Enhver kan lese seg fram til det.
De er ikke tilbakestående på slottet. Derimot å la MM ta på seg all skyld alene og la henne gå Kanossagang synes jeg selv var dårlig gjort. Hele apparatet på slottet feilet her.
Ja til republikk!

Jeg tror du har helt rett i dette. Men, jeg tror at slottet sa fra til MM. Dommen mot Epstein den gang var alt for godt kjent til at slottsapparatet og/eller den kongelige politieskorten ikke skulle fange dette opp.
Jeg tror at MM gjør sine egne vurderinger, og at hun ikke nødvendigvis hører på slottet, selv om hun burde.

Jeg tenker litt annerledes i forhold til dette med kanossagang. Oppfattet det ikke slik, men tenker at pressen visste at det var MM selv som tok beslutningen. Ville da vært rart å skylle på administrasjonen. Og hvordan kunne MM selv unngå å fange opp dette? Jeg tror absolutt ingenting på at hun ikke visste.
Citera
2024-09-29, 12:55
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
Jeg tror du har helt rett i dette. Men, jeg tror at slottet sa fra til MM. Dommen mot Epstein den gang var alt for godt kjent til at slottsapparatet og/eller den kongelige politieskorten ikke skulle fange dette opp.
Jeg tror at MM gjør sine egne vurderinger, og at hun ikke nødvendigvis hører på slottet, selv om hun burde.

Jeg tenker litt annerledes i forhold til dette med kanossagang. Oppfattet det ikke slik, men tenker at pressen visste at det var MM selv som tok beslutningen. Ville da vært rart å skylle på administrasjonen. Og hvordan kunne MM selv unngå å fange opp dette? Jeg tror absolutt ingenting på at hun ikke visste.
Du kan så klart ha rett i det. Jeg har bare vanskelig for å blame henne så mye.
Men jeg synes i hverfall hun burde tone kraftig ned luksusveskestilen. Jeg ser det som nesegrus dyrking av luksusvarer og at det kan ha hatt en påvirkning på MBH, uten at det er noen garanti for noe som helst. Men jeg mener at når man fra man er liten kan ha vært påvirket av beundring for overdådige luksusvarer, så gjør det noe med en.
Det har jo så klart noe å gjøre med gangsterstilen også. Dyre klokker, kofferter, vesker, klær. Noe grunnleggende feil i mine øyne når kongehus og eller kongefamilie reklamerer for det også.
Leste forresten opp på bivirkninger av kokain, ecstasy og til og med adhd medisin, for ikke å snakke om å blande det. Det er skremmende lesing.
Citera
2024-09-29, 13:11
Medlem
Citat:
Du kan så klart ha rett i det. Jeg har bare vanskelig for å blame henne så mye.
Men jeg synes i hverfall hun burde tone kraftig ned luksusveskestilen. Jeg ser det som nesegrus dyrking av luksusvarer og at det kan ha hatt en påvirkning på MBH, uten at det er noen garanti for noe som helst. Men jeg mener at når man fra man er liten kan ha vært påvirket av beundring for overdådige luksusvarer, så gjør det noe med en.
Det har jo så klart noe å gjøre med gangsterstilen også. Dyre klokker, kofferter, vesker, klær. Noe grunnleggende feil i mine øyne når kongehus og eller kongefamilie reklamerer for det også.
Leste forresten opp på bivirkninger av kokain, ecstasy og til og med adhd medisin, for ikke å snakke om å blande det. Det er skremmende lesing.

MM passer ikke til å være kommende dronning. Viser for dårlig dømmekraft i sak etter sak. Mulig hun har innsett det selv også. Hun virker være aller mest fornøyd når hun kan veve, dyrke gudstroen og shoppe.
Representanter for Norge skal reise rundt i verden og vise fram det vi har å by på, ikke vise fram italiensk, fransk og britisk design som under 10 prosent av befolkningen her i Norge har råd til.
Som politiet sa til MBH i lydklippet: narkotika er ingen helsekost. Hvis han i tillegg blander det med medisiner og alkohol (han hadde visst drukket også, etter eget utsagn), så lever han farlig.
Takk for tipset om bivirkninger. Skal lese meg opp
Citera
2024-09-29, 20:45
Citat:
Ursprungligen postat av Vannlilje
MM passer ikke til å være kommende dronning. Viser for dårlig dømmekraft i sak etter sak. Mulig hun har innsett det selv også. Hun virker være aller mest fornøyd når hun kan veve, dyrke gudstroen og shoppe.
Representanter for Norge skal reise rundt i verden og vise fram det vi har å by på, ikke vise fram italiensk, fransk og britisk design som under 10 prosent av befolkningen her i Norge har råd til.
Som politiet sa til MBH i lydklippet: narkotika er ingen helsekost. Hvis han i tillegg blander det med medisiner og alkohol (han hadde visst drukket også, etter eget utsagn), så lever han farlig.
Takk for tipset om bivirkninger. Skal lese meg opp

Kan ni inte välja Sissel Kyrkjebø till drottning istället? Hon är ju sagolikt vacker och verkar så classy.

Vad är det som hänt med Mette-Marit nu? Läste att polisen hittat ännu mer narkotika i hennes bostad?
Citera
2024-09-29, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Kan ni inte välja Sissel Kyrkjebø till drottning istället? Hon är ju sagolikt vacker och verkar så classy.

Vad är det som hänt med Mette-Marit nu? Läste att polisen hittat ännu mer narkotika i hennes bostad?

Sissel Kyrkjebø er intelligent og kunnskapsrik. En flott kulturpersonlighet som godt kunne vært seremoniell president. Godt forslag, men dronning blir hun ikke :-) Vi trenger noen classy representanter i Norge nå. Noen som klarer å kommunisere med pressen uten kun å le høyt. En pinlig seanse, rett og slett.

Det er vitner som har sagt til politiet at MBH har oppbevart store mengder narkotika på Skaugum. Tror ikke det er skrevet noe om at det er gjort konkrete funn. Tviler på at politiet kommer til å dra på razzia der.
Citera
2024-09-29, 21:23
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar

https://www.seher.no/kongelig/hadde-...i-seg/82003749

Her er artikkelen.
Citera
2024-09-29, 21:27
. Godt intervju idag inVG med sjefsredaktør i Se og hør. https://www.vg.no/nyheter/i/xmOoVV/s...93965ff2c0256f
Citera
2024-09-29, 21:28
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
https://www.seher.no/kongelig/hadde-...i-seg/82003749

Her er artikkelen.
Old news.
Publ 26 09 2024 og har vært gj gått tidligere.

Står ingenting i artikkelen om at politet har funner nark i MMs bolig.

Denne tråden var interessant tidligere.
De siste dagene mest tjafs, brukerprat og bla bla veldig få er interessert i.

Dere får bare fortsette.
I am out.
Senast redigerad av Vossevangen 2024-09-29 kl. 21:32.
Citera
2024-09-29, 21:34
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
. Godt intervju idag inVG med sjefsredaktør i Se og hør. https://www.vg.no/nyheter/i/xmOoVV/s...93965ff2c0256f
Gratulerer! Bak betalingsmur.

Sikkert 99 % av svenskene som betaler for VG+
Jeg er norsk, men betaler heller ikke for VG+.
Citera
2024-09-29, 21:41
Medlem
Det at blodprøven ikke avslørte alko trenger ikke bety at han ikke var påvirket av alko også, men at rusen var ute av blodet da prøven ble tatt.
Kokain, ectacy, cannabi, et annet rusmiddel (hvorfor opplyses det ikke hva, mon tro) og kanskje også alko.

https://www.vg.no/nyheter/i/eMdzbl/o...bys-urinproeve
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in