Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-08-09, 03:57
  #13
Medlem
TompaOs avatar
Nej nej nej du ska inte ta livet av dig. Din hjärna är inte ens fullt utvecklad än. Tonårsperioden är den tuffaste i livet men du kommer märka att pusselbitarna faller på plats ju äldre du blir, svårt att förklara vad jag menar men du förstår säkert. Sjukvården är tyvärr, i många fall, inget att lita på. Bättre att du pratar med någon du litar på om hur du känner.
2024-08-09, 04:02
  #14
Medlem
ValkPaddas avatar
Vad vill du skriva ut?
2024-08-09, 05:24
  #15
Medlem
Firewaias avatar
Fan vad tragiskt att tro att man är färdig vid 17. Att tro att man har insikt och livserfarenhet att ta ett sådant här beslut. Hoppas verkligen du kommer på bättre tankar TS. Du har sjukt fel
2024-08-09, 08:37
  #16
Medlem
Hej Tim,
Jag förstår sakerna du skriver och jag förstår att saker känns tufft. Nej, vi kommer inte kunna få dig att ändra dig men det kan vara nyttigt ändå för dig att höra att saker och ting blir bättre. En dag i taget. Jag är bara några år äldre än dig och själv haft problem med psykisk ohälsa hela livet, jag lyssnar gärna på dig om du vill prata.
/Em
2024-08-09, 08:41
  #17
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Skaffa en valp...
2024-08-09, 09:35
  #18
Moderator
Maviels avatar
Eftersom självmordstrådar inte är tillåtna blir det låset på här.

Du har hela livet framför dig och det finns alla möjligheter även om det inte känns så just nu.

Här kan du hitta lite telefonnummer om var du kan få hjälp. Du är inte ensam om att ha mått så här och hjälp finns att få.

(FB) "Någon att tala med"-telefonnummer (Uppdaterat 2023-01-26)

Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in