• 1
  • 2
2024-08-10, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rook1e
Hejhej!
Hoppas detta inlägg är okej, annars får admin flytta/ta bort det.

Förstår att ni säkert fått ungefär detsamma inlägg 27400gånger förut, men ni får stå ut med ett till..

Har haft planer på att kura väldigt länge, egentligen sen jag var i ung tonår, läste på väldigt mycket under den tiden och tänkte att jag skulle ta oskulden dagen jag fyllde 20, men så blev inte fallet pga andra prioteringar. Är 25 år idag.

Har gått fram å tillbaka och tänkt om man endast ska börja med en testo kur, eller sarms. Men efter en hel del googling så vågar jag inte prova sarms, testo känns mer beprövat.

Och har tänkt isåfall att köra Testo E 250mg e5d i ca 12 veckor. Åsikter?
Pct
Nolva 2 veckor efter sista sticket, 40mg/dag i 14 dagar och sen 20mg/dag 14 dagar. Åsikter?

Ålder: 25

Vikt: 122kg

Längd: 187cm

BF: Ingen aning, tjock men ändå inte tjock.

Basövningar:
Bänk, 187.5kg
Mark, 280
Böj, 270
Axelpress (strikt), 130kg

Tränar och försöker leva som en wannabe strongman, äter mycket, och lever väl egentligen med andra ord rätt ohälsosamt. Har nyligen gjort ett "hälsoprov" och allt ser faktiskt bra ut (blodprov, blodtryck, blodsocker osv)

Har inga medicinska problem i dagsläget, däremot så har min ena förälder diabetes typ2.

Som sagt, i dagsläget är jag inte jätte påläst, så kommer såklart läsa på väldigt mycket innan jag bestämmer mig.

Tycker ni Testo E 250mg är en vettig nybörjarkur? Och bör jag kanske droppa 20kg kroppsvikt, och börja räkna kcal innan man ger in sig på sånt här?

Tacksam för all tips och rådgivning..
Rktigt bra stats så kan vara att det är mest muskler ändå.
Mitt råd är att lyssna på de övriga här men inte de som rekommenderar att ligga på året runt direkt efter första kuren !
Det är vansinne om man läser på lite om hur AAS påverkar hälsan, fertiliteten och egenproduktionen!
Om du bestämmer dig för att kura så småningom kan jag rekommendera pct då jag lyckats bra med detta de första 6-7 kurerna även om det är svårt för mig att återhämta mig helt nu för tiden efter en för lång kur för 2-3 år sedan!
Citera
2024-08-10, 16:48
Medlem
Jävla björn, kul att se!

Risk att du aromatiserar mycket i och med din höga BF, så bra att ha AI till hands om det skenar för mycket. Gör inget om det ligger på typ 200-250, det är meningen att östrot ska ligga högre när man går på testo och folk slänger in AI alldeles för lättvindigt.

Doseringen ser bra ut att börja på 👍
Citera
2024-08-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Även om jag själv kurat några gånger per år under många år nu håller jag med och hoppas TS läser på om biverkningar då det finns en egen tråd för detta här på f12.
Följande tråd borde admin lägga högst upp at de gulmarkerade trådarna på f12:
(FB) vi ärliga "miss"brukare om biverkningar m.m
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här