• 2
  • 3
2024-09-01, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sayedrr2025
Inget jag har bara väntat och hon Marie kontaktar mig hela tiden! Har du gått vidare och fått dina pengar?

Okej. Nej min "agent" försökte kontakta mig igen men blockerade direkt. Har kontakt med customer service. Men jag kommer ingen vart med de heller. Man inser bara ännu mer hur fejkat detta är när man pratar mer customer service. Att jag ens kunde ge mig in i detta är ju pinsamt. Men det lät bra. Det var mindre summor och jag gick med vinst första gången. Så ja.... det är som det är. Men ångrar mig gör jag något hemskt.
Citera
2024-09-01, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsyltrygg
Tyvärr är det risk era kontaktuppgifter säljs vidare till nästa team som kommer att ringa och erbjuda hjälp att få tillbaka de försvunna pengarna…

…mot en liten avgift i förskott.

Tack för tipset. Är skeptisk mot allt nu.
Citera
2024-09-01, 18:21
Medlem
Duerfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla.t
Okej. Nej min "agent" försökte kontakta mig igen men blockerade direkt. Har kontakt med customer service. Men jag kommer ingen vart med de heller. Man inser bara ännu mer hur fejkat detta är när man pratar mer customer service. Att jag ens kunde ge mig in i detta är ju pinsamt. Men det lät bra. Det var mindre summor och jag gick med vinst första gången. Så ja.... det är som det är. Men ångrar mig gör jag något hemskt.

Ett misstag är bara ett misstag om du inte lär dig från det.

Det kan svida för stunden och jag förstår att det suger att ha blivit av med pengar, men om du går genom resten av ditt liv med en ökad misstänksamhet för det som låter för bra för att vara sant kommer du undvika framtida fällor och spara dig själv mycket huvudvärk.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in