2024-08-13, 22:42
Medlem
Hej! Jag har precis börjat tatuera på mig själv gjorde 2 och dom blev helt okej o färgen har stannat men nu har jag försökt att göra några fler men det blöder bara och färgen vill inte fastna vad är det som kan va fel?
Citera
2024-08-14, 00:10
Medlem
prokaryotkungens avatar
Du har ingen teknik, du har färger som är hälsoskadliga, dina maskiner går illa, du stretchar inte huden rätt, du... du... du...
-Det är bara att fylla på. Det finns tusen saker.

Säkert har du återanvänt nålarna också vilket innebär att de i förstoring är böjda som fiskekrokar allihop.

-Lägg ned slakteriverksamheten och börja med att rita jultomtar på toalettpapper i stället.
Citera
2024-08-15, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen
Du har ingen teknik, du har färger som är hälsoskadliga, dina maskiner går illa, du stretchar inte huden rätt, du... du... du...
-Det är bara att fylla på. Det finns tusen saker.

Säkert har du återanvänt nålarna också vilket innebär att de i förstoring är böjda som fiskekrokar allihop.

-Lägg ned slakteriverksamheten och börja med att rita jultomtar på toalettpapper i stället.

Nu är de så att min mamma är tatuerare jag har tatuerat massa andra men på mig själv går det bara inte har inte fått tag i min mamma därför skriver jag här. Har verkligen inga hälsoskadliga färger, har verkligen inte återanvända nålar. Så du kan ju va tyst med dina påhopp? Jag frågade om nån viste vad felet var för blir bara såhär på låren ingenstans annars! Men nu har jag fått svar av min mamma vad som är felet o felet är att jag har gummihud som det kallas så att jag måste använda en annan teknik än vad jag brukar göra
Citera
2024-08-16, 01:52
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukenkuken4
Nu är de så att min mamma är tatuerare jag har tatuerat massa andra men på mig själv går det bara inte har inte fått tag i min mamma därför skriver jag här. Har verkligen inga hälsoskadliga färger, har verkligen inte återanvända nålar. Så du kan ju va tyst med dina påhopp? Jag frågade om nån viste vad felet var för blir bara såhär på låren ingenstans annars! Men nu har jag fått svar av min mamma vad som är felet o felet är att jag har gummihud som det kallas så att jag måste använda en annan teknik än vad jag brukar göra

Måste du fråga på flashback så är du en riktig jävla luffare om du ursäktar uttrycket.
"Gummihud" = du är riktigt dålig på teknik och hade din morsa varit riktig tatuerare så hade detta inte varit några problem för dig.

Sluta tatuera hemma i missbrukarlyan, det kommer aldrig sluta bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in