• 1
  • 2
2024-08-15, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Verkar som du inte reagerar så bra om tjack helt ärligt kanske inte är din grej därför du måste bebisdosera. Du kanske inte borde använda substansen överhuvudtaget med tanke på vad den gör med hjärtat låter inte normalt.

Nej tror inte heller jag borde fortsätta! Jag är ett levande exemplar på en tjack-neuros, finns något som kallas dysfunctional breathing som jag läst om senaste dagarna som skulle förklara många konstiga tjack-nojor som plötsligt blir verklighet...
Citera
2024-08-15, 01:47
Medlem
floraflaps avatar
Alltså, det tar mkt på hjärtat att hålla på så här. I alla fall I det långa loppet. Det är ganska så välkänt.
Citera
2024-08-15, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niddzg
8g räcker Max 3 dagar 😂

fan ta dig jävla lyckost som kan punda i dig tjack i sån hastighet o må bra
Citera
2024-08-15, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floraflap
Alltså, det tar mkt på hjärtat att hålla på så här. I alla fall I det långa loppet. Det är ganska så välkänt.

Jo de gånger jag nojat upp mig rejält och börjat googla vilket händer då o då har jag fattat det hah
Citera
2024-08-15, 22:12
Medlem
floraflaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chinesefood
Jo de gånger jag nojat upp mig rejält och börjat googla vilket händer då o då har jag fattat det hah

Ja precis, pulsfrekvensen och blodtrycket går ju upp ganska rejält. Vet en relativt ung som jag känner, frisk i övrigt som fick en hjärtinfarkt efter att han höll på extremt mycket med det här. Blev ju tvungen o lägga av direkt sen
Citera
2024-08-16, 00:17
Medlem
Citat:
fan ta dig jävla lyckost som kan punda i dig tjack i sån hastighet o må bra
Nej, det finns ingen lycka i det. Allt kommer i fatt en till slut.

Du lever i en dröm värld. Lägg ner medans du kan.
Citera
2024-08-16, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Nej, det finns ingen lycka i det. Allt kommer i fatt en till slut.

Du lever i en dröm värld. Lägg ner medans du kan.

Jag förstår, tjack dagligen har redan såklart börjat sabba saker för mig. Har flyttat till samma stad som min familj för 2 veckor sedan och har inte träffat någon av de än. Ignorerade idag ett samtal från pappa som jag inte pratat med på flera månader för att jag inte kunda svara då jag var för igång. Har heller inte träffat några av mina syskon eller morsan så jag ser fram emot att ha slutat denna drog (igen och igen). Se fram emot att faktiskt sluta gör jag ju såklart inte då jag vet hur skit jag kommer må när jag måste göra massa saker utan att ha gratis energi i pulverfrom.
Senast redigerad av chinesefood 2024-08-16 kl. 01:14.
Citera
2024-08-16, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floraflap
Ja precis, pulsfrekvensen och blodtrycket går ju upp ganska rejält. Vet en relativt ung som jag känner, frisk i övrigt som fick en hjärtinfarkt efter att han höll på extremt mycket med det här. Blev ju tvungen o lägga av direkt sen

Oj gud vad synd vet du hur mycket han tog? Kom han iallafall till sjukhuset snabbt eller satt han hemma i flera timmar innan han tillslut gav sig iväg eller ringde efter ambulans?
Citera
2024-08-16, 01:21
Medlem
floraflaps avatar
Citat:
Oj gud vad synd vet du hur mycket han tog? Kom han iallafall till sjukhuset snabbt eller satt han hemma i flera timmar innan han tillslut gav sig iväg eller ringde efter ambulans?

Han tog ganska mycket. Vet inte så exakt. Näe han ringde en polare och som ringde sos alarm numret åt honom. Det var ganska dramatiskt.
Citera
2024-08-17, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
8g på 30 dagar haha rookie numbers du skulle ha slaktat påsen snabbare än att sitta och smådutta sådär vad fick du ut av det? Som att dricka en stark kopp kaffe. Eller har jag högre tolerans naturligt pga ADHD så jag är inte som er andra här? Låter sjukt lite i mina öron i vilket fall.

Spara inte spola du kommer ångra dig.

Det är lågt doserat typ lite högre än average adhd medicin. Det är väll bara bra om man kan dosera lågt. Ts borde undvika att bli en riktig tjackis..risken finns alltid. Jag tog kanske 1 g per dag i början kom kanske upp till 2 max 2.5 g på en dag. Jag har ADHD kanske kan det påverka men det är en jävla skillnad på o vara inne i aktiva grova missbruk, mot om man sköter sig på adhd medicin. Oavsett TS håll dig undan från skiten torskar du så kan du glömma jobb..och då lär du bli en cykel stjälande galning som e vaken en vecka o sedan kraschar på 20 bennys.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in