• 2
  • 3
2024-09-03, 11:27
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thongsong
Du mr bara bra p Benso om du mr dligt psykiskt typ har ngest. Annars ger inte Benso eufori. Du knner ingenting tycker du och fyller ofta p d sen r det svart.

Men sg att du har ngest, eller tycker det r jobbigt att g in i en stor matbutik, d r det helt bortblst plus att du fr mer sjlvfrtroende. Hmmningsr frsvinner.

Som jag misstnkt d. Sker ej rus. Enbart att inte ha svr ngest, samt f panikngest nr jag vistas p folkrika platser. Tack fr seris frklaring.
Citera
2024-09-03, 17:16
Medlem
Fieldxs avatar
Har alprazolam 1mg hemma och tar bara efter lite koks p en helg. Det tar bort ngesten fr mig men jag knner mig ocks sjukt tung av det? Typ svrt att ens stlla sig upp ur sngen p morgonen. Frstr drfr inte varfr man skulle vilja ta mer n en. Jag antar att det funkar annorlunda fr andra och att om man har mycket ngest i vardagen s blir man beroende trots den tunga/zombie-knslan?

Personligen r jag aldrig sugen p mer i alla fall.
Citera
2024-10-08, 13:10
Medlem
Fint att det finns mnniskor som klarar ta det enligt lkares ordination. Benzo r ju en oerhrt effektiv medicin.
Sjlv kan jag inte lta bli att knapra upp allt inom ngra timmar och s boosta med alkohol.
Otur att man har anlag fr beroende. Annars skulle det gra stor skillnad med min ngest och depression
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in