2024-08-16, 15:00
Medlem
Tja,

Blev testad här om dan för anabola, där ingår även testo/epitesto, är väl 50/50 om jag kommer torska, har legat på 250mg e5d i 4 veckor nu, stack 1 vecka innan provtillfället.

Är det helt kört eller vad tror ni pojkar?

Trevlig helg!
Citera
2024-08-16, 17:38
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Tja,

Blev testad här om dan för anabola, där ingår även testo/epitesto, är väl 50/50 om jag kommer torska, har legat på 250mg e5d i 4 veckor nu, stack 1 vecka innan provtillfället.

Är det helt kört eller vad tror ni pojkar?

Trevlig helg!
Det är inte helkört men till 99,99% kommer du torska. Ditt testo kommer vara avsevärt högre an ditt epitesto. Se det positivt, i så fall vet du att det är äkta testo du köpt. 👍

Trevlig helg!
Citera
2024-08-16, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Det är inte helkört men till 99,99% kommer du torska. Ditt testo kommer vara avsevärt högre an ditt epitesto. Se det positivt, i så fall vet du att det är äkta testo du köpt. 👍

Trevlig helg!

Haha ja det är ju alltid positivt, men nackdelen är att de blir fängelse istället för behandling för min del Aja, är man med i leken får man leken tåla!
Citera
2024-08-16, 21:39
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Haha ja det är ju alltid positivt, men nackdelen är att de blir fängelse istället för behandling för min del Aja, är man med i leken får man leken tåla!
Fängelse för att ta ett syntetiskt könshormon? Ja, vi lever i ett sinnessjukt land tyvärr.

Håller tummarna helt klart.

MVH
Citera
2024-08-16, 22:10
Medlem
Damen101s avatar
Fyfan! Hoppas det bara blir ringa dopnings brott. Har läst ett lexbase om en kille som åkte dit för dopning och han fick bara böter. Hoppas du slipper fängelse !

Lycka till!🤞🏼
Citera
2024-08-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Fängelse för att ta ett syntetiskt könshormon? Ja, vi lever i ett sinnessjukt land tyvärr.

Håller tummarna helt klart.

MVH

Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Fyfan! Hoppas det bara blir ringa dopnings brott. Har läst ett lexbase om en kille som åkte dit för dopning och han fick bara böter. Hoppas du slipper fängelse !

Lycka till!🤞🏼

Är på behandling ifrån anstalt, så kallad vårdvistelse. Så får sitta av sista tiden på anstalt istället för här.
Citera
2024-08-16, 22:32
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Är på behandling ifrån anstalt, så kallad vårdvistelse. Så får sitta av sista tiden på anstalt istället för här.

Asså! Ah, men det kan inte vara länge isf, högst 6 månader. Vet egentligen inte hur länge men all lycka till dig i framtiden iaf! 👍🏼💪🏼
Citera
2024-09-05, 22:09
Medlem
Minimuchers avatar
Hur har det gått för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in