2024-08-17, 15:48
Medlem
JointarNs avatar
Köpte nyss en Vapeiano vape som jag inte riktigt tittade så noggrant på. Köpt dessa förr men då de dök upp i en ny affär i stan så köpte jag denna spontant utan särskilt mycket eftertanke.

På baksidan så visas en gravsten där det står "RIP THC THC-P HHC-O HHC-O HHC" samt innehåll Legal Cannabinoids 99% Terps 1% nikotin 0% FUN 100%.

Och sedan det sedvanliga "skall ej konsumeras" etc..

Vad har dom i sina vejpar nuförtiden? Har jag köpt en vape med CBD eller vad har jag egentligen köpt? Med Legal Cannabinoids så förmodar jag att de menar nån syntetisk cannabis, men tidigare har dom väl skrivit vad?

Deras hemsida har legat nere ett tag med..
Tack för svar!
Citera
2024-08-17, 16:01
Lite off-topic nu men vad tycker restaurangkedjan Vapiano om detta snarlika namn?
Citera
2024-08-17, 16:06
Medlem
JointarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Lite off-topic nu men vad tycker restaurangkedjan Vapiano om detta snarlika namn?
Kanske därför som sidan stängt ner? Har noll koll dock på dessa bolag
Citera
2024-08-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JointarN
Köpte nyss en Vapeiano vape som jag inte riktigt tittade så noggrant på. Köpt dessa förr men då de dök upp i en ny affär i stan så köpte jag denna spontant utan särskilt mycket eftertanke.

På baksidan så visas en gravsten där det står "RIP THC THC-P HHC-O HHC-O HHC" samt innehåll Legal Cannabinoids 99% Terps 1% nikotin 0% FUN 100%.

Och sedan det sedvanliga "skall ej konsumeras" etc..

Vad har dom i sina vejpar nuförtiden? Har jag köpt en vape med CBD eller vad har jag egentligen köpt? Med Legal Cannabinoids så förmodar jag att de menar nån syntetisk cannabis, men tidigare har dom väl skrivit vad?

Deras hemsida har legat nere ett tag med..
Tack för svar!

Jag har köpt en sort som jag inte minns namnet på, men sjukt behaglig att röka och mycket behagligt rus. Dock va den slut i tobaksaffären så köpte en sådan som du beskriver.
Alltså den smakar kemiskt nått fruktansvärt och svider typ i halsen och på tungan av minsta bloss. Är din så? Och oljan ser lite ut som att den inte är blandad ordentligt
Citera
2024-08-17, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicokicko
Jag har köpt en sort som jag inte minns namnet på, men sjukt behaglig att röka och mycket behagligt rus. Dock va den slut i tobaksaffären så köpte en sådan som du beskriver.
Alltså den smakar kemiskt nått fruktansvärt och svider typ i halsen och på tungan av minsta bloss. Är din så? Och oljan ser lite ut som att den inte är blandad ordentligt

Och tycker inte jag får något direkt rus. Såpass obehaglig att jag överväger att lasta den.
Och jag minns inte va den andra sorten hette som ja köpt hela tiden förut.
Den andra som jag kört på va thc-b tror ja. Svart liknande vape som denna, ingen kartong med utan bara inplastad så att säga!
Dessutom kommit igenom pisseprov på den. Positivt i urin och negativ på sceeening av blodet
Citera
2024-08-20, 02:26
Medlem
Citat:
Och tycker inte jag får något direkt rus. Såpass obehaglig att jag överväger att lasta den.
Och jag minns inte va den andra sorten hette som ja köpt hela tiden förut.
Den andra som jag kört på va thc-b tror ja. Svart liknande vape som denna, ingen kartong med utan bara inplastad så att säga!
Dessutom kommit igenom pisseprov på den. Positivt i urin och negativ på sceeening av blodet
Den du köpte tidigare lyste grönt va?
Samt var som vatten i viskositet?

Dem nya är som du säger helvete för halsen och är trögflytande.
Citera
2024-08-22, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHfrillan
Den du köpte tidigare lyste grönt va?
Samt var som vatten i viskositet?

Dem nya är som du säger helvete för halsen och är trögflytande.

Exakt.
Den som lös grönt va nått av det bästa någonsin. Ett par puffar framåt kvällen och jag kom ner i varv och somnade och sov hela natten.
den här känns som ja röker ajax och jag ska dö.
Minns du va den andra heter och om den går att köpa online
Citera
2024-08-22, 19:34
Medlem
moshans avatar
Är det den man börjar hosta starkt av?
Citera
2024-08-24, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Är det den man börjar hosta starkt av?

Ja jag gör det i vartfall. Ont i halsen och sen hostar och känns som lungorna slutar fungera!
Och seg olja i, som dessutom ser lite ut som om den inte va blandad ordentligt. Affären jag köpte min bra den med grön diod, han visste inte om han fick tag på sådana igen öeverantören hade nått problem
Citera
2024-09-13, 20:11
Medlem
Citat:
Exakt.
Den som lös grönt va nått av det bästa någonsin. Ett par puffar framåt kvällen och jag kom ner i varv och somnade och sov hela natten.
den här känns som ja röker ajax och jag ska dö.
Minns du va den andra heter och om den går att köpa online

Tror kioskmongo har den inne 2ml 799kr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in