Citat:
Ursprungligen postat av
pmao
Testade från min telefon precis. Det funkar fan ta mig från min mobil! Wp-login till korrekt adress dvs.
Är det Chrome på pcn som ställer till det med redirect och skit?!
Man blir ju tokig!
Inte lätt att veta något konkret i såna här lägen.
Eventuellt har webbplatsen varit hackat en stund, men att tjänseleverantören redan har fixat det. Eller så är hacket kvar, och utrustat med en slumpfunktion, så det bara händer en gång varje månad eller så. Oavsett så skulle det nu kunna vara så att du har fått en "301 permanent redirect", en gång, som nu din webbläsare dumt nog respekterar hädanefter.
Enklast, om du inte har en massa sparade login och kakor och grejer i din webbläsare som du vill ha kvar, är att radera
all webbplatsdata. Du behöver inte radera historik, men allt som är sparat för webbplatserna. Om du har en massa sparade login och kakor och grejer som du vill ha kvar, får du istället se om du kan hitta hur man raderar webbplatsdata endast för din egen domän.
Alternativt skulle du kunna testa att installera en helt annan webbläsare vid sidan om, på samma dator, exempelvis Firefox, och se hur den beter sig. Blir det samma då, då har du troligen något problem i DNS-systemet också.