Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-08-19, 18:10
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeto-Jesus
Ni farsor förstår nog. Det här är en seriös fråga

Sexlivet hemma är rätt dött med småbarn. Samtidigt blir sambon ledsen ifall jag kollar på porr eller drar en runk.

Jag kan inte gömma en tub med glidmedel i hemmet så jag har börjat testa handkräm såsom nivea. Problemet är att det låter för högt . Ungen har satellitöron och bankar på toadörren med tusen frågor.

dessutom verkar den torka ut huden.

Har ni tips på nån skön handkräm med återfuktande egenskaper för 3mins hetsrunk ?

Helvete vad jag skratta åt trådstarten 😂😂😂😂😂😂

Har tyvärr inga runk tips som kan hjälpa, men jag har ett bättre tips.

Sätt på frugan din, ordentligt. Chocka henne. Ditt liv och förhållande kommer inte bli bättre av att du springer o smygrunkar på toan.
Citera
2024-08-19, 19:42
  #14
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeto-Jesus
Ni farsor förstår nog. Det här är en seriös fråga

Sexlivet hemma är rätt dött med småbarn. Samtidigt blir sambon ledsen ifall jag kollar på porr eller drar en runk.

Jag kan inte gömma en tub med glidmedel i hemmet så jag har börjat testa handkräm såsom nivea. Problemet är att det låter för högt . Ungen har satellitöron och bankar på toadörren med tusen frågor.

dessutom verkar den torka ut huden.

Har ni tips på nån skön handkräm med återfuktande egenskaper för 3mins hetsrunk ?


Duschrunk?
Citera
2024-08-19, 21:33
  #15
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Pjur 70 ml, dryg låter inte och enkel att bara låta glida ner i nessisärren

https://www.vuxen.se/brands/pjur/pju...odyglide-30-ml
Citera
2024-08-19, 21:42
  #16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men går det inte att lämna bort ungen nån dag i veckan då så du och kärringen t.ex. kan göra er fina. äta något gott, dela på en flaska vin och sen göka järnet? Får du igång sexlivet så tror i alla fall jag att det ena ger det andra och det absolut kan leda till t.ex. spontanavsugningar och/eller att kärringen lutar sig fram över diskbänken och visar att hon inte har några trosor på sig och bara låter dig ta henne.
Sen 2 år tillbaka har vi haft riktigt dåligt sex.

Vi bägge är vakna max 30min efter nattning. Sen står vi där vid diskmaskinen tyvärr...

Den enda gången vi båda är kåta är dagtid efter Föris. Och mellan Jobb-teams och lunchrasten

Det är som du säger dags att hitta en barnvakt och ta in på Ibis-hotell i några timmar.
Citera
2024-08-19, 21:45
  #17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Fyfan för att titta på porr när du har en tjej! Respektlöst! Fatta hur det ska få henne att må! Uppenbart att du gör det som en manipulationsteknik med det huvudsakliga målet att få ligga med din egen tjej. Hur tror du det beteendet ska löna sig? Självklart blir hon avtänd och du får inte ligga! Du tror att din flickvän bara från ingenstans blev ointresserad av henne, och nu "besvarar du elden"? Det är hon som besvarar elden från dig!
Asså jag bryr mig inte om hon kollar på porr. Vi båda brukade kolla tillsammans innan vi bildade familj. och hon vet att jag gör det max i 5min för att få utlösning. Inte för att jag fantiserar om andra.

Det lär bli bättre om några år och jag ska definitivt köpa en husvagn med dubbla lås till dörren
Citera
2024-08-20, 12:16
  #18
Medlem
Det kan ju vara en idé att prata om varför hon känner sig ledsen över att du onanerar. Det är fullt normalt att vuxna onanerar, oavsett relationstatus. Uppenbarligen väcker det något i henne, och det kan ha flera olika orsaker. Dessa orsaker kan i sin tur peka vidare på om det är saker hon behöver göra upp med hos sig själv, eller om det är saker ni behöver jobba på i er relation. Det kan också vara en mix av saker hon behöver jobba med och ni behöver jobba med.

Med det sagt, behöver du glidmedel så skaffa ett vettigt glidmedel. Bara ovärdigt att hålla på och smyga med handkrämer. Pjur Original (silikonbaserat), som redan föreslagits i tråden, är helt utmärkt. Vill hon inte ha det rakt i ansiktet så kom överens om att ställa det någonstans där hon inte är och plockar så ofta.

Slutligen låter det som att ni behöver prata om hur ni ordnar upp ert gemensamma intima och sexuella liv på ett övergripande plan. Det är huvudsakligen en prioriteringsfråga. Många småbarnsföräldrar verkar lite grann utan att förstå det själva sätta det längst ner på den sista (och högst eventuella) halvtimman när båda är dödströtta, och sen några år senare inser de att de blivit kompisar som bor ihop. Stryk nått annat istället. Det finns lösningar, för den som är lösningsfokuserad.
Citera
2024-08-23, 10:01
  #19
Medlem
Onan-erarens avatar
Babyolja brukar jag ibland använda den är mjuk å det glider så skönt när man runkar, finns i affären, barnängen barnolja. Även vuxna män kan använda det, jag som är å förblir onanist rekomenderar det. Att runka i duchen eller i badet (om du nu har ett badkar) är både skönt å avkopplande. Det är de tipsen du får från mig, lycka till å runka på.
Citera
2024-09-14, 20:53
  #20
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeto-Jesus
Sen 2 år tillbaka har vi haft riktigt dåligt sex.

Vi bägge är vakna max 30min efter nattning. Sen står vi där vid diskmaskinen tyvärr...

Den enda gången vi båda är kåta är dagtid efter Föris. Och mellan Jobb-teams och lunchrasten

Det är som du säger dags att hitta en barnvakt och ta in på Ibis-hotell i några timmar.

Det är inte sant att ni bara sovit 30min per natt i två år. Jag är van att sova lite, men det är inte möjligt. Säg åt henne att du måste ha ett sexliv annars funkar inte relationen. Hon måste fatta det.


Äh, jag fattade fel. Ni har alltså 30min per kväll? Bör kunna knulla då. Det handlar ju om prioriteringar. Hyr in en städhjälp att diska om det behövs. Bättre att ni har ett förhållande kvar än pengarna.
Citera
2024-09-14, 23:22
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeto-Jesus
Vi båda brukade kolla tillsammans innan vi bildade familj. och hon vet att jag gör det max i 5min för att få utlösning. Inte för att jag fantiserar om andra.

Vet eller gissar du att det är svartsjuka som irriterar? Småbarnsåren kan vara så tuffa att man som kvinna kan bli irriterad av betydligt oskyldigare saker om hon drar ett tungt lass och han mest intresserar sig för sitt. Själv höll jag på att tappa fattningen när han stal tid från familjen för att klippa sina tånaglar i badrummet. Så förbannad och missunnsam var jag. Hade han någonsin klippt barnens naglar, låtit mig vila medan han gick upp med barnen eller gett mig utrymme att träna regelbundet hade jag lätt unnar honom en andra fru. Att jag frågar och erkönner det här är för att jag inte får ihop din berättelse, för om ni nu har det så tufft, hur tänker du då att din egna konsumtion av porr är jämförbar med er gemensamma innan ni fick barn. Herregud!

Men vad vet jag. Kanske är det inte så för er ens ur hennes synvinkel ens ibland, men varför gissa när det finns ett enkelt sätt att testa?

Ta hand om barnen själv ett par timmar varje söndag morgon så att hon kan ta sig ut och jogga eller så.

Om hon är hemma och du jobbar. Var lite med barnen när du kommer hem. Fråga hur hon mår. Lyssna på svaret.

Om det är läge för närhet, försök att smeka henne ömt i nacken. Gå upp lite tidigare kanske och väck henne så.

Och viktigast. Drick inte mer än i undantagsfall.

Blir hon inte galet kåt är nog familjerådgivning ett smartare flesta drag än att smyga med handkräm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in