Citat:
Ursprungligen postat av
Methos
Det är uppenbart så att varningen är felaktig
Oklart vad syftet är med denna tråd. Någon varning har du inte fått för detta inlägg, då denna plockades bort. Något du är väl medveten om då jag kontaktade dig innan du startade tråden om just detta. Jag ansåg att inlägget inte bryter mot regel 0.13. och valde därför att plocka bort din varning samt återställa ditt inlägg.
Du påpekar att varningen var felaktig. Det stämmer. Vilket är orsaken till att den plockades bort.
Ditt inlägg rapporterades för 0.13. då ditt språkbruk fick vissa att misstänka att inlägget var skrivet av en AI. Jag tror inte så är fallet, och valde därför att fria.
För mig är frågan avslutad. Givetvis olyckligt ifall någon får en felaktig varning, men om så är fallet så brukar jag se till att varningen plockas bort om jag får kännedom om den. Vilket jag fick i detta ärende. Vill du fortsätta älta detta ärende så är det OK för mig. Jag kan inte inte göra händelsen ogjord. Ibland blir det fel. Detta är inte första gången, och sannolikt inte den sista. Målsättningen är givetvis att misstagen inte ska hända alls, men vi är inte mer än människor.
admin