• 4
  • 5
2024-08-21, 23:13
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Lädertights brudar vill bara knulla, de är dom största hororna som vill ha kuk deluxe!

De gör så för att få din kuk som alla andra.. aldrig vart med on de innan eller? Rätt vanligt.

Har man lädertighta på sig är det för att sukta män att bita i deras röv

Username checks out.
Citera
2024-08-22, 01:05
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
OK, detta må vara årets svagaste spaning. Den baseras på ett väldigt litet antal encounters, men jag undrar om andra har stött på den här typen av tjej på dejtingsidor eller ute på krogen:

* Runt 30-40 år, ser mycket yngre ut

* Långt hår, blont eller brunt, feminint utseende med en tydlig touch av "Plain Jane" dvs inget som direkt sticker ut. Neutral makeup, inga avancerade håruppsättningar.

* Svarta kläder. Lädertights.

* De har sjukt tråkiga jobb, inom t ex finans- eller reklambranschen.

* De verkar ha tråkiga liv överlag & vara tråkiga.

* De upprepar konstiga fraser som "Du är galen!", "Wow du är SÅ speciell" eller "Jag känner verkligen att vi har något magiskt på gång" trots att du knappt har hunnit presentera dig.

* De påminner om NPC:s eller sk empty seaters då de kan vara aggressiva i sin approach (typ kommer fram med ett stort leende och visar stort intresse) men har absolut INGENTING att säga.

En av dessa madamer som jag träffade sa "Du är galen!" som svar på i princip allt jag sa till henne. Visserligen är jag galen, så hon hade ju rätt i sak, men visst är det ett konstigt sätt att prata på när man är uppenbart intresserad av någon..? Det slutade med att jag blockade henne.

Nu har jag fått en liknande på kroken, och efter att jag har skrivit typ "hej, hur mår du?" Känner hon att vi har något väldigt speciellt på G och tydligen kan hon inte sluta tänka på mig (?). Jag är 100% säker på att det inte kan handla om mig, för jag har ju som sagt knappt hunnit säga "hej" till bruttan. Så vad är grejen?

Det verkar som att det enda dessa madamer har att "komma med" är sina snygga svarta kläder och specifikt då lädertights. Ju mer jag skriver, desto säkrare blir jag på att den här kategorin av människor faktiskt existerar, och de är nog rätt många runt Stureplan va?

Det finns ingen tjej/kvinna 2024 med koll på läget (inkopplad, uppdaterad) som har på sig fejklädertights från Ellos 2016.

Det är insnöade och övervintrade brudar TS. Kan därtill vara utslitna knegare.

Du är bättre än det där, right?
Citera
2024-08-22, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Lädertights bärs uteslutande av lantlollor utan koll på mode skulle jag säga…

Agree!
Aldrig varit snyggt kommer aldrig vara.
Citera
2024-08-22, 09:10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
OK, detta må vara årets svagaste spaning. Den baseras på ett väldigt litet antal encounters, men jag undrar om andra har stött på den här typen av tjej på dejtingsidor eller ute på krogen:

* Långt hår, blont eller brunt, feminint utseende med en tydlig touch av "Plain Jane" dvs inget som direkt sticker ut. Neutral makeup, inga avancerade håruppsättningar.

* De upprepar konstiga fraser som "Du är galen!", "Wow du är SÅ speciell" eller "Jag känner verkligen att vi har något magiskt på gång" trots att du knappt har hunnit presentera dig.

* De påminner om NPC:s eller sk empty seaters då de kan vara aggressiva i sin approach (typ kommer fram med ett stort leende och visar stort intresse) men har absolut INGENTING att säga.

En av dessa madamer som jag träffade sa "Du är galen!" som svar på i princip allt jag sa till henne. Visserligen är jag galen, så hon hade ju rätt i sak, men visst är det ett konstigt sätt att prata på när man är uppenbart intresserad av någon..? Det slutade med att jag blockade henne.

Nu har jag fått en liknande på kroken, och efter att jag har skrivit typ "hej, hur mår du?" Känner hon att vi har något väldigt speciellt på G och tydligen kan hon inte sluta tänka på mig (?). Jag är 100% säker på att det inte kan handla om mig, för jag har ju som sagt knappt hunnit säga "hej" till bruttan. Så vad är grejen?

Det verkar som att det enda dessa madamer har att "komma med" är sina snygga svarta kläder och specifikt då lädertights. Ju mer jag skriver, desto säkrare blir jag på att den här kategorin av människor faktiskt existerar, och de är nog rätt många runt Stureplan va?

Kollar du dokusåpor? Kollade du specifikt Love Is Blind Sverige? Fullt med tråkiga tjejer i finansjobb/HR/corporate som använde ordet "spännande" för att beskriva - tja, vad som helst. "spännande" kan betyda intressant, skojigt, coolt, berätta mer, men även "anti-spännande" om det sägs med ironiskt tonfall, dvs tråkigt.
Citera
2024-08-22, 11:14
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Kollar du dokusåpor? Kollade du specifikt Love Is Blind Sverige? Fullt med tråkiga tjejer i finansjobb/HR/corporate som använde ordet "spännande" för att beskriva - tja, vad som helst. "spännande" kan betyda intressant, skojigt, coolt, berätta mer, men även "anti-spännande" om det sägs med ironiskt tonfall, dvs tråkigt.

Haha! Kul. Då ligger det ju faktiskt något i min spaning, vilket jag var osäker på från början.

Nej, jag kollar inte på Love is Blind Sverige men jag kan tänka mig att det är lite av en shitshow.
Citera
2024-08-22, 11:15
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Det finns ingen tjej/kvinna 2024 med koll på läget (inkopplad, uppdaterad) som har på sig fejklädertights från Ellos 2016.

Det är insnöade och övervintrade brudar TS. Kan därtill vara utslitna knegare.

Du är bättre än det där, right?

Ja, det är jag! 100%
Citera
2024-08-22, 14:55
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ja, det är jag! 100%

Go you!!
Citera
2024-08-22, 22:51
Medlem
526s avatar
Citat:

Lädertights är klass. Många här på östermalm har det.
Att de säger "spännande" hela tiden beror på att du är tråkig men tror själv du är cool och tjejerna ser det och försöker bekräfta dina simpla behov för att de vill ha sex, men du är för ho-mo impotent för att fatta det.
Senast redigerad av 526 2024-08-22 kl. 22:55.
Citera
2024-08-23, 10:02
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Lädertights är klass. Många här på östermalm har det.
Att de säger "spännande" hela tiden beror på att du är tråkig men tror själv du är cool och tjejerna ser det och försöker bekräfta dina simpla behov för att de vill ha sex, men du är för ho-mo impotent för att fatta det.

Nja.... 😉

Klart jag fattar att de vill ha sex med mig. Jag råkar bara vara svårt attraherad av intelligens & talförmåga, inte konstigare än så.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in