2024-08-22, 10:01
Medlem
Hej alla. Jag är 47 år och har knarkat hela mitt vuxna liv, å min barndom me tyvärr,men har varit helt 100% drogfri, inga mediciner och ingen alkohol, i 12 år. Jag lever med min fru å våra gemensamma barn 4 st. Har körkort kriminell fri , min fru vet inget om droger, men varit ärlig om min bakgrund. Hamnade på sjukhus å fick morfin för 1 år och 3 månader sen. Där sög de tag i mig JAAAAAAAAAAAA, va bra jag mådde. Faan vill ha mer. Tog tradd i smyg 3000mg om dagen, i smyg, jag började me 50mg. Tog sub för å tända av , tog tradd för å tända av från sub osv. Jag la korten på bordet hemma å berättade allt, jag har kvar allt, jag har varit subetex fri nu i 23 dar, har inte sovit än. Snälla när blir de bättre, min subetex dos va bara en etta till en 2:a om dagen, av en 8:a alltså.
Jag har tagit någon blå ibland å lyrika men nu helt från allt 2 dar å 23 från sub. Min värsta avtändning snälla hjälp ge mig hopp
Citera
2024-08-22, 10:43
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Ja du. Bra att du tar tag i problemet och det bör ju vända snart. Buprenorfin är lite skumt tycker jag, ibland är det över på några veckor och ibland tar det lite längre tid.

Försök undvika att blanda in en massa annat istället, så det faktiskt känns bättre när det väl vänder. Du har klarat dig så här långt så resten fixar du utan problem. Svårt att avgöra om man är på bättringsvägen när man kurerat sig med lyrica och alprazolam.

Ibland mår man skit, det är bara att acceptera och härda ut!

Kör ett par-tre(!) tabletter loperamid mot orolig mage och dylikt. Skönt att slippa den skiten åtminstone.

Kämpa på!
Citera
2024-08-22, 10:46
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Opiater och andra opioider --> Drogrehabilitering
/Moderator
Citera
2024-08-22, 13:31
Medlem
Av din text att dömma bör du ha LPT.
Citera
2024-09-24, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanHurtig
Av din text att dömma bör du ha LPT.

Varför hata?
Du förstår väl att du på sin höjd endast förvärrar för TS.
Inte heller hjälper du samhället genom att skriva så som du gör.
Du borde skämmas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in