Hej alla. Jag är 47 år och har knarkat hela mitt vuxna liv, å min barndom me tyvärr,men har varit helt 100% drogfri, inga mediciner och ingen alkohol, i 12 år. Jag lever med min fru å våra gemensamma barn 4 st. Har körkort kriminell fri , min fru vet inget om droger, men varit ärlig om min bakgrund. Hamnade på sjukhus å fick morfin för 1 år och 3 månader sen. Där sög de tag i mig JAAAAAAAAAAAA, va bra jag mådde. Faan vill ha mer. Tog tradd i smyg 3000mg om dagen, i smyg, jag började me 50mg. Tog sub för å tända av , tog tradd för å tända av från sub osv. Jag la korten på bordet hemma å berättade allt, jag har kvar allt, jag har varit subetex fri nu i 23 dar, har inte sovit än. Snälla när blir de bättre, min subetex dos va bara en etta till en 2:a om dagen, av en 8:a alltså.
Jag har tagit någon blå ibland å lyrika men nu helt från allt 2 dar å 23 från sub. Min värsta avtändning snälla hjälp ge mig hopp
Ja du. Bra att du tar tag i problemet och det bör ju vända snart. Buprenorfin är lite skumt tycker jag, ibland är det över på några veckor och ibland tar det lite längre tid.
Försök undvika att blanda in en massa annat istället, så det faktiskt känns bättre när det väl vänder. Du har klarat dig så här långt så resten fixar du utan problem. Svårt att avgöra om man är på bättringsvägen när man kurerat sig med lyrica och alprazolam.
Ibland mår man skit, det är bara att acceptera och härda ut!
Kör ett par-tre(!) tabletter loperamid mot orolig mage och dylikt. Skönt att slippa den skiten åtminstone.
Varför hata?
Du förstår väl att du på sin höjd endast förvärrar för TS.
Inte heller hjälper du samhället genom att skriva så som du gör.
Du borde skämmas!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!