Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-08-23, 15:28
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Det saknas uppenbarligen bred poetisk kompetens bland moddarna i litteraturforumet.

Smaken är som baken.
Men det du postade var det sämsta jag har läst.
Blev faktiskt lite orolig hur du mår.
2024-08-23, 17:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Smaken är som baken.
Men det du postade var det sämsta jag har läst.
Blev faktiskt lite orolig hur du mår.

Det kan jag förstå att du blev. Särskilt lasagnekockens aggressioner var ju mindre lyckade, i det fall din oro hade varit befogad. Så synd att du inte uppskattade verket, men då det var det sämsta du läst lämnade jag dig inte likgiltig.
2024-08-24, 03:44
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Känns ju som en klockren KFK enligt mig.
2024-08-24, 07:51
Avstängd
KFK, visst. Men ändå inte. Verket är en lek med spam, som speglar den spam i form av personangrepp och DM 1.07 ägnat sig åt.
Konsten har fyllt sitt syfte på flera plan. 1.07 har för tillfället slutat spamma, jag fick positiv feedback av andra användare och jag fick kontext kring delforumet Egna texters historik av underhaltig konst. Dessutom finns feedback från admin som kan vara bra för alla nya att läsa i den tråd jag syftar på. Därför är jag nöjd.
Jag vidhåller verkets kvalitet, även om det numera stympats från det trams som tidigare var en del av verket och därför kan te sig än mer obegripligt för den ovane poesiläsaren. Det var nödvändigt utifrån regelverket men inget jag anmälde när verket pågick.
2024-08-24, 11:19
Citat:
Lasagnekocken har uppgivit att hon lever som kvinna. Jag tror inte att Lasagnekocken är 1.07, däremot kan ett missförstånd ha uppstått då Lasagnekocken tycks uppfatta min kritik mot 1.07 som personligt riktad mot denne. Den kritik jag har mot Lasagnekocken är att denne har kommit med påhopp trots att jag snabbt avvek från dennes litteraturprojekt när denne visade misstycke med att jag lyfte fram "Det här är din människoperiod" som en intressant utsaga.

Så bra att vi rett ut det. Det här med kritik är svårt gubben, hur tycker du att du tar kritik själv?

Ska du ta och skärpa dig lite nu?
2024-08-24, 12:51
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Om du inte är intresserad av poesi bör du vara försiktig med att uttala dina funkofobiska besvärjelser. Du ser bara dum ut.

Det är inte funkofobi som gör dina inlägg oläsliga. Starta en blogg som ingen läser så blir internet en bättre plats.
2024-08-24, 14:22
Citat:
Jag har mottagit dina synpunkter. För diskussionen om efterblivenhet rekommenderar jag vidare läsning i trådar om IQ.

Utöver det så handlar detta om EN tråd. Jag har fått svar av både berörd moderator, en av de berörda användarna och av admin i eller vad gäller tråden. Därmed borde saken vara utagerad, och det hedrar dig att du inte använder dig av 1.07 när du framför dina synpunkter utan ett såvitt jag kan bedöma äkta konto där du står för vad du skriver om mig.

Kan du sluta 1.06 spekulera i användarnas identitet? Jag ser att du blivit avstängd tre gånger för det. Tycker du att det är svårt att förstå reglerna på det här forumet så finns det trådar som utvecklar hur de ska tolkas.

Bra att tråden kan anses avslutad.
2024-08-24, 18:56
Medlem
Tycker att det är helt rätt att tråden låstes och hamnade i papperskorgen. Ingen behöver sådan skit.
Försök att skriva något vettigt i stället. Något som folk bryr sig om.
Jag skriver själv just nu en historia om Alien monster som attackerar Stockholm och den finns i mina texter i egna noveller. Folk från USA verkar gilla historien (de läser den dock inte här). Du behöver såklart inte skriva om sådant men ändå.
2024-08-24, 19:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikman
Tycker att det är helt rätt att tråden låstes och hamnade i papperskorgen. Ingen behöver sådan skit.
Försök att skriva något vettigt i stället. Något som folk bryr sig om.
Jag skriver själv just nu en historia om Alien monster som attackerar Stockholm och den finns i mina texter i egna noveller. Folk från USA verkar gilla historien (de läser den dock inte här). Du behöver såklart inte skriva om sådant men ändå.

Tack för ditt fina inlägg som kommer från en positiv plats, även om du i likhet med 100 procent av alla som givit respons i den här tråden upplever min poesi som trams och skit. Jag har inte läst så mycket av det du skrivit men har förstått att du är aktiv sedan länge. När jag väl hämtat mig från den här överväldigande motviljan ska jag försöka skriva något som kan uppfattas som "vettigt" även av andra än en liten grupp poesiintresserade vilka även kan regeln 1.07.
Senast redigerad av ConvoPost 2024-08-24 kl. 19:27.
2024-08-24, 21:29
Citat:
Tack för ditt fina inlägg som kommer från en positiv plats, även om du i likhet med 100 procent av alla som givit respons i den här tråden upplever min poesi som trams och skit. Jag har inte läst så mycket av det du skrivit men har förstått att du är aktiv sedan länge. När jag väl hämtat mig från den här överväldigande motviljan ska jag försöka skriva något som kan uppfattas som "vettigt" även av andra än en liten grupp poesiintresserade vilka även kan regeln 1.07.

Lycka till. Jag kan tipsa om att det absolut mest störande man kan göra på flashback bland alla horungar idag är att säga att man älskar sin far. Testa att skriv om det, du kommer bli förvånad över responsen du får.

"Bait is obvious bait" goes both ways.
2024-09-03, 22:35
Moderator
Maviels avatar
Tråd låses då trådstartaren är nöjd med diskussionen.

/Moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in