• 1
  • 2
2024-08-24, 02:59
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Hylla sverigefientlige och proryska avskummet Orban känns lite som en efterbliven självskadegrej från 2010-talet.

Vad yrar du om din bittra PK-fitta? Orban är just nu bland de enda ledarna kvar i Europa med sunt förnuft.

OnT Skicka de direkt hem till Ylva Johansson. Hon blir säkert överlycklig.
Citera
2024-08-24, 03:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Vad yrar du om din bittra PK-fitta? Orban är just nu bland de enda ledarna kvar i Europa med sunt förnuft.

OnT Skicka de direkt hem till Ylva Johansson. Hon blir säkert överlycklig.

Ungern skall inte göra som turk-mongolerna i Ryssland eller "semiter" som Soros. SKicka apor på germanska länder. Jag gillar Orban, men om han håller på som du och Soros genom att skicka blattar på oss då är ni vår fiende. Han är bra Orban, det måste vara han turkminister som snicksnackade fel.

Är du en fitta som vill deportera blattar till mig va? Då skall du ut med resten av packet till Sahara. Du har förbrukat din rätt till att vara Svensk.
Citera
2024-08-24, 03:26
Medlem
Christopher.s avatar
Själv tycker jag det är ett lysande förslag, skicka problemet till Bryssel så blir det någon förändring. När de feta katterna i europaparlamentet får se miljoner afrikaner och araber sitta och bajsa utanför deras palats så lär de reagera, gåslevern smakar plötsligt inte lika bra i käften.
Citera
2024-08-24, 03:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Själv tycker jag det är ett lysande förslag, skicka problemet till Bryssel så blir det någon förändring. När de feta katterna i europaparlamentet får se miljoner afrikaner och araber sitta och bajsa utanför deras palats så lär de reagera, gåslevern smakar plötsligt inte lika bra i käften.

Bryssel har redan mest blattar och brott i hela Europa. Dom är redan en skam för Europa. Och rysstroll samt judetroll från USA attackerar hela tiden Europa med sina apor till invandring. Liksom Wall street stöttade Sovjet. Tragiskt att dessa dårar inte lärt sig. Vi nordgermaner skall var etnonationalister. Varför är dessa östeuropéer från USA och i Ryssland så intresserad av oss. Vi vill bara ha er olja, och att ni ska vara en mur emot turkar och negrer. Håll käften!

Orban är jättebra. Detta måste vara en turk som infiltrerat Ungern som skall deporteras från Europa.

Det skulle inte förvåna mig om du är en turk också. Flytta härifrån.
Senast redigerad av Vind25 2024-08-24 kl. 03:36.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in