2024-08-24, 23:57
Medlem
KlasLunds avatar
Råkade springa på detta bolag i en annan tråd och blev lite nyfiken kring vad det kan tänkas finnas för eventuellt skvaller. Bolaget registrerades i början av 2024 men har 7års erfarenhet av detektivarbete, bolaget är dock passivt i nuläget.

Nu ska jag inte säga att jag vet, men är det inte olagligt att exempelvis avlyssna folks mobiltelefoner och datorer i hemlighet? Dette är iaf två av tjänsterna företaget erbjuder sina kunder.

Vad tänker ni om det här bolaget? Är det att lita på? 1070 uppklarade fall kan dom stoltsera med och det är ju bra... Någon som har erfarenhet som kund?

Länk till hemsidan: https://emiljuridik.se

Vore kul att se om Flashbacks detektiver kan hitta något kul om bolaget.
Senast redigerad av KlasLund 2024-08-25 kl. 00:05.
Citera
2024-08-25, 00:06
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Våra kontakttelefoner är tillgängliga 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan och vi kan svara inom 30 minuter var som helst i Sveriges territorium 24 timmar om dygnet
Låter ju imponerande.
Citera
2024-08-25, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Malmvägen i Sollentuna. Det säger allt.
Vadå?
Citera
2024-08-25, 00:14
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Låter ju imponerande.

Ja, och att det bara är till för nödfall. Brukar folk anlita detektiver när de är i akut nöd eller tolkar jag fel?
Citera
2024-08-25, 00:23
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Vi kan tillhandahålla agenter av både det rättvisare och starkare könet om det finns behov i ett specifikt fall, i Stockholm, på Sveriges territorium, såväl som utomlands.

Det här känns tryggt, men vad betyder det?

Sen undrar jag om man verkligen kan hitta droger oavsett sort 12månader tillbaka i tiden genom att analysera hår eller naglar? Tänker att det måste väl förutsätta att man inte klipper vare sig hår eller naglar?
Citera
2024-08-25, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Råkade springa på detta bolag i en annan tråd och blev lite nyfiken kring vad det kan tänkas finnas för eventuellt skvaller. Bolaget registrerades i början av 2024 men har 7års erfarenhet av detektivarbete, bolaget är dock passivt i nuläget.

Nu ska jag inte säga att jag vet, men är det inte olagligt att exempelvis avlyssna folks mobiltelefoner och datorer i hemlighet? Dette är iaf två av tjänsterna företaget erbjuder sina kunder.

Vad tänker ni om det här bolaget? Är det att lita på? 1070 uppklarade fall kan dom stoltsera med och det är ju bra... Någon som har erfarenhet som kund?

Telefonnumret går till en Sijam Dedic som förekommer på krimfup.se. Någon med inloggning?

https://www.krimfup.se/search/sijam-dedic

DB EMIL tillhandahåller professionella motövervakningsdetektivtjänster, såväl som tjänster för ”buggrensning” och avlyssningsutrustning.

DB EMIL tillhandahåller detektivtjänster för hemlig övervakning av mobiltelefoner, fordon, datorer samt affärs- och bostadshus. Detektivutrustning och spionprogram.
Citera
2024-08-25, 01:39
Medlem
99% av fallen är nog någon som vill ha hjälp med att ta reda på om deras partner är otrogen.
Citera
2024-08-25, 11:37
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund

Skulle behöva korrekturläsning av hemsidan också
Citera
2024-08-25, 11:37
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
99% av fallen är nog någon som vill ha hjälp med att ta reda på om deras partner är otrogen.

Brukar vara andra typer av agenter som jobbar med det men det finns med i utbudet av tjänster
Citera
2024-08-25, 18:42
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Telefonnumret går till en Sijam Dedic som förekommer på krimfup.se. Någon med inloggning?

Ja, det hade vart intressant... Sijam har även drivit företag tidigare. Vanilla Slasti AB och Vårdbest AB som är begärt i konkurs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in