Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2024-09-17, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Och hur respekterar kvinnor då män som saknar sexpartner?
Ni vill att männen ska förstå kvinnors preferenser och val gratis medan kvinnor ska inte göra det för männens och speciellt bortvalda preferenser och väl. Att männen måste förtjäna respekt medan männen ska ge eran tolkning av "respekt" gratis till kvinnorna.
Det finns en poäng angående kritiken mot kvinnor för det handlar även hur ni beter er.
Det är typ lite exempel hypotetiskt som ni hade velat välja ut vilka män som ni ska hålla upp dörren för medan för männen så måste de hålla upp dörren för alla kvinnor.
Att männen ska förstå ens kvinnas sexliv och njutning medan för männen ska sex inte vara ett behov och ingen mänsklig rättighet och något man måste förtjäna.

Allstå ni vill att männen ska ge "respekten" till er men ni ska inte göra det tillbaka på samma sätt till männen och speciellt ratade män.
Jag är inte kvinna! Så du fäktas med väderkvarnar. Jag har därmed inget att säga dig och vore tacksam att du slutar citera mig.
Citera
2024-09-17, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voldemortsudde
Jag är inte kvinna! Så du fäktas med väderkvarnar. Jag har därmed inget att säga dig och vore tacksam att du slutar citera mig.
Du sa ju själv att dessa män skulle respektera kvinnorna och då borde du ta upp vad det handlar om och om du anser att kvinnor gör det också till dessa män.

Du sa att du är man, kan det då handla om att du vill gynna dig själv och du gynnas av att påstå att män ska respektera kvinnor på ett sätt som kvinnor ska inte göra tillbaka för du då är rädd att någon kvinna skulle välja bort dig mot någon man som skulle vara "sämre" ?
Du tycker kvinnor respekterar dig lika mycket som du brhöver göra tillbaka?
Det finns en anledning varför du samtidigt heller hur påstod att män skulle straffa ut sig själva men samtidigt så skulle alla män inte bli valda, att det handlar bara om att det gynnar dig men inte ratade män?

Hur mycket behöver kvinnan prestera för att ha sex med dig jämfört vad du själv behöver göra?
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2024-09-17 kl. 20:03. Anledning: ...
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in