• 1
  • 2
2024-08-26, 21:11
Medlem
Lite off topic, men jag minns när jag var och käkade lunch i tobaksfabriken i Malmö. Någon här kanske minns årtalet bättre hur länge detta pågick, men jag skulle tippa början på 00-talet. På lunchen fick man fria cigaretter och kunde röka hur mycket man ville utan extra kostnad. Man fick däremot inte ta med sig några cigaretter ut vilket kollades genom stickprovskontroll
Citera
2024-08-26, 22:11
Medlem
Har sett videos där de gör detta. Fattar inte varför man är så patetisk att man röker öht men köper man vapes från kina är det stor risk att man också får lite extra herpes på köpet. Grattis!
Citera
2024-08-26, 22:53
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Har sett videos där de gör detta. Fattar inte varför man är så patetisk att man röker öht men köper man vapes från kina är det stor risk att man också får lite extra herpes på köpet. Grattis!
"Till skillnad från andra virus kan herpesviruset inte smitta via ytor, eftersom viruset inte överlever utanför kroppen."

Även dom virus som överlever utanför kroppen lär vara döda innan dom nåt Sverige. Men som alltid bör man så klart skölja av det man köpt innan man stoppar det i munnen för första gången.
Citera
2024-08-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
"Till skillnad från andra virus kan herpesviruset inte smitta via ytor, eftersom viruset inte överlever utanför kroppen."

Även dom virus som överlever utanför kroppen lär vara döda innan dom nåt Sverige. Men som alltid bör man så klart skölja av det man köpt innan man stoppar det i munnen för första gången.

Helt rätt, jag försökte vara lite rolig bara.
Citera
2024-11-12, 17:16
Medlem
Hej
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem