• 6
  • 7
2024-09-12, 16:55
Avstängd
Boguslaws avatar
Just nu finns det människor som beter sig som krigsförbrytare för att kristna kyrkor ska hålla på med sin självmordskult. Jag är så fattig att jag vet inte ens om det inte är ateister som tvingar kristen tro på andra människor. Svårt att veta men det ser fan ut som det ofta. Ateism för folket och nationen är solklart det vi alla håller på med samtidigt som vi tissar och tassar kring självmords-kult kyrkorna. Därför är vi falska för vi låter kyrkorna vara kvar trots att de proklamerar folkmord på det mänskliga släktet. Vi vet inte om det finns utomjordningar och om de finns så kanske de kommer utrota oss till sista man bara pågrund av kyrkornas självmordskulter som bromsar effektiviseringen för nationens självförsvar.

Edit: Faktiskt så är det kanske så att Kristendomen skapades av ufon för att göra folkmord på oss. De kanske inte är tekniskt överlägsna utan deras bästa sätt att förinta oss på är just med Kristendomen och kanske också med exakt alla andra religioner. För varje tanke ägnad åt religion så minskar vi vårat självförsvar. Tänk på Romarriket, Babylon, Egypten samt Kinas civilisation som alla var tidiga avancerade civilisationer och bland de nordliga folken som gick runt i skogarna så fick denna självmordskultiska religion, kristendomen störst fäste. Är det kanske så att nordliga folk vill hämnas på sydlänningar med att ta till självmordsretoriken som kyrkorna står för?
Senast redigerad av Boguslaw 2024-09-12 kl. 17:39. Anledning: Utomjordningar skapade kanske kristendomen tror jag nu.
Citera
2024-09-13, 08:55
Avstängd
Boguslaws avatar
Oj. Insåg att Kristendomen faktiskt är en pacifistisk rörelse som vill ena alla människor och varelser under Jesus Kristus ledning och självmord uppmanas inte. Fast lätt hänt att man tänker att det innebär självmord om man vet om avrättade kristna i Turkiet t.ex. som hade denna pacifistiska kristna tro mot militära islamister och dödades jätteenkelt av dem (Armeniska folkmordet/Seyfo). Fast fortfarande kan ufon utrota oss mycket lättare om vi går runt typ inlindade i lakan i skogar helt vapenlösa, ifall ufon finns.
Senast redigerad av Boguslaw 2024-09-13 kl. 08:56. Anledning: Ordnade texten.
Citera
2024-09-13, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boguslaw
Oj. Insåg att Kristendomen faktiskt är en pacifistisk rörelse som vill ena alla människor och varelser under Jesus Kristus ledning och självmord uppmanas inte. Fast lätt hänt att man tänker att det innebär självmord om man vet om avrättade kristna i Turkiet t.ex. som hade denna pacifistiska kristna tro mot militära islamister och dödades jätteenkelt av dem (Armeniska folkmordet/Seyfo). Fast fortfarande kan ufon utrota oss mycket lättare om vi går runt typ inlindade i lakan i skogar helt vapenlösa, ifall ufon finns.
Den fysiska världen är inte allt som existerar.
Citera
2024-09-13, 11:15
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Finns det något som talar för att ett ateistiskt samhälle skulle fungera bättre än ett infiltrerat av religioner eller skulle människor hitta mer att bråka om?

Om en homogen tro är essentiell för en civilisations framgång, måste den vara baserad på religion?
Detta är, imho, ffa en fråga som kan besvaras med statistik och statistiska undersökningar, UTAN förutfattade meningar åt varken det ena eller andra hållet. Som jag uppfattar det, är detta ffa ett argument FÖR religion, med t ex lägre grad av drogmissbruk och självmord. Men jag är absolut inte någon expert. Här är iaf en studie som jag googlade fram. Bläddra ner till "Table 1".

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8462234/
Citera
2024-09-13, 20:42
Medlem
Barn ska inte lämnas ensamma med de där. De har extremt ovårdat uppförande.
De försöker ofta starta saker mot föräldrar.
Tex att de tror att de bestämmer över barnen fast gud bestämmer "hela deras planet".
De försöker få alla att skämmas för små saker som tex att man vill vara ifred en minut och tänka "kan pågå i många år".
De skojar inte heller om att de anser att ju jobbigare desto bättre "demon".

Jag har fått kontakt med de redan i tonåren så hur ska ni ens klura ut livet med den erfarenheten?

Prata om psykoser igen ? Nu kommer aldrig komma undan från de för att de alltid har det där som anledning att kära över er.
Alltså om man hänger på denna del av forumet borde man tro på andra typer av varelser annars kan man hänga på någon annan del..

Lite saker ni kan spara på.

1. Alla sjukdomar har ett värde, även att manipulera mediciners olika biverkningar, tex alvedon kan ha en biverkning huvudvärk då kan de skapa detta med deras konstiga signalsystem.
2. Ingen får veta vem the lord är.
"Oerhört viktigt "

3.ingen får lägga sig i barnens religions tillhörighet eller vem som kontaktar barnen.

4. Om man lägger sig i blir det någon form av hämd tex att någon markerar revir med tex symptom på barnen hela dagen eller veckan i värsta fall.

5. Om man inte orkar med de kan det bli hämnd direkt alltså vad som helst från migrän till att alla i hela huset får raseriutbrott.

6. Om ni ska äta medicin kan ni ibland få stå ut med symptom som egentligen inte skulle kommit.
Jag åt tex ingefära i hög dos då kom det alltså magknip och huvudvärk. Så jag kom på att det är viktigare att ta hand om det man har kvar än att behaga en hel planet "aldrig nöjda endå".
De kan spendera 100 år på er som en leksak och ni kan sluta underhålla fejkjesus nu.

7. Det är en vanlig uppfattning att om ni retar upp en gud "ofta demon" kommer ni dra åt er massa olycka när den alltid var där endå.
Så att inte bli hotad av sånt är bäst i längden.
De har inte ens tyckt att det lönar sig att vara snäll mot mig en timme sen jag var kanske 15, är snart 20 år sen.

Om ni vill slösa erat liv på snåljåpar som låtsas ha mirakel kan ni meddela de redan nu så slipper vi andra.

Jag hade fixat så bra själv och så kommer de med de sämsta skit jag sett.
Paradiset för demoner.
Alltså de är så snåla på småsaker att man orkar inte se de tillslut.
Bibeln ska brännas upp då den är en förbannelse i dagens läge
Katastrof.

Den enda jag fick välja på vill dra omkring hus i huvudet och öronen varje dag "kvinnornas största dröm ".
Men att de hatade kvinnor kunde någon annan informera om. "Prästen"?

Alltså vem har ens prästen kontakt med ? Det är enda frågan jag iprincip har.
Fatta att ni har kontakt med Aliens från en galax där ingen har ett liv eller sover..

Jag har kollat upp ärendet i andra länder och det står klart.
Många har aldrig fått kontakt med en fader eller en riktig gud som är seriös utan de leker och är beroende av häxeriet.
De skiter i själva människogrejjen om de får leka och jävlas.

Vem slösar sitt liv på det och hur kan de försöka tvinga oss ens?

Jag vaknar flera ggr på nätterna så har de ändrat ritualer.
Tex kasta feta bubblor på hjärnan som studsar omkring. Vem fan kommer på sånt ens ?
Förstår er som blir arga och aggressiva av de där när de tror att vi är leksaker

Varför känns de alltid som en enda flottig brännmanet som slutar på mars ?

Ni som jobbar med människors hälsa kan klura lite hur folk ska skaffa ett yrke här i framtiden..
Citera
2024-09-13, 22:24
Medlem
Riskborstes avatar
Skärp dig nu ff jade, ingen bryr sig om lösryckta berättelser. Hitta något som fungerar att titta på för alla.
Egentligen tycker jag du kan hålla käften pga du inte försöker förstå deras doktrin.
Alla lider, av alla, ingen kommer undan. Sen att det är något helt nytt, så är det ingen som förstår om man inte ger riktiga referenser. Själv känns det som det är rätt nära dr mengele i vissa lägen. Man dör ena döden efter andra.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in