Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-16, 10:20
  #529
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Måste tipsa dig om filmen "Pay Off Time". Den absolut bästa hämdrullen jag sett. Pappan blir mördad, åka iväg och träna, sen mörda alla som var inblandad. Ganska basic de flesta gamla ninjaactionrullar. Men den är mig satans varm om hjärtat.

Är du en VHS-samlare?

Den har jag inte sett men det låter som en höjdare, jag samlar på filmer överlag, köper det jag kommer över som verkar intressant och det jag gillar behåller jag och det jag inte gillar säljer jag eller byter
Citera
2024-01-17, 18:48
  #530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Den har jag inte sett men det låter som en höjdare, jag samlar på filmer överlag, köper det jag kommer över som verkar intressant och det jag gillar behåller jag och det jag inte gillar säljer jag eller byter

Samlade även jag längre tillbaka. Men när dvd tog över, tappade det sin charm på nåt vis. Har ju fortfarande vhs-samlingen kvar. Men det var mest zombie och lucio fulci som var min drog där. Men kommer man över bra vhs är man bara tvungen att köpa. Som Ulysses 31-serien
Citera
2024-01-18, 20:59
  #531
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Samlade även jag längre tillbaka. Men när dvd tog över, tappade det sin charm på nåt vis. Har ju fortfarande vhs-samlingen kvar. Men det var mest zombie och lucio fulci som var min drog där. Men kommer man över bra vhs är man bara tvungen att köpa. Som Ulysses 31-serien

Ja jag har en lista på filmer jag letar efter, de flesta är inga dyrgripar, bara svåra att få tag på
Citera
2024-01-18, 21:30
  #532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Ja jag har en lista på filmer jag letar efter, de flesta är inga dyrgripar, bara svåra att få tag på

Är det mest martial arts eller vad är det du söker?
Citera
2024-01-18, 21:32
  #533
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Är det mest martial arts eller vad är det du söker?

Allt möjligt vi kan ta det via PM
Citera
2024-01-18, 21:34
  #534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Allt möjligt vi kan ta det via PM

Ja kör på, intressant att se vad du söker.
Citera
2024-01-21, 23:22
  #535
Medlem
iwaalgeudats avatar
Nästan alla Godfrey Ho ninja filmer, inte speciellt bra men väldigt underhållande.
Man har inte sett en riktig ninja film förens man sett ninjor som maskerar sig som små fiskar, som reser i tid och rymd mellan olika dimensioner, ninjor på rullskridskor som jagar bilar, eller för den delen en ninja som transformerar sig till en kvist för att fälla en annan ninja innan slut striden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback