2024-08-28, 20:13
Medlem
Geomeisters avatar
Under sent 1990-tal kom spelet Commandos: Behind Enemy Lines som, s vitt jag vet, startade en subgenre i spelvrlden. Det kom efterfljare och liknande spel i andra miljer. Desperados, Shadow Tactics, Robin Hood m.fl.

Nu verkar klassiska serien vara p tapeten igen med detta spel, Commandos: Origins.
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=7syGQppX0M0

Vad tycks? r det ngot som intresserar er?
Citera
2024-08-28, 20:17
Medlem
Detta spel vcker barndomsminnen, och ser lovande ut. Kommer garanterat att skaffa detta spel
Citera
2024-08-28, 20:45
Medlem
Poddes avatar
Blir nog ett kp. Spelade de gamla mycket frr nr det begav sig, men minns spelen som ganska svra.
Citera
2024-08-29, 17:52
Medlem
Geomeisters avatar
Det blir nog kp fr mig med!

Spelen r rtt svra. Det krver mycket sparande. Jag brukar ta en paus om jag fastnar och s brukar det vara lttare att se det med nya gon en tid senare!
Citera
2024-10-09, 14:58
Medlem
Geomeisters avatar
P Steam finns nu ett demo till spelet ute att prova p. Gratis givetvis!
Citera
2024-10-12, 23:35
Medlem
Geomeisters avatar
Har klarat demot till detta spel nu. Endast en kortare instruktionsbana.

Lite fel att inte ha ngon slags tutorial. Har man aldrig spelat liknande spel r det inte s sjlvbeskrivande och ven om man har spelat kanske inte all styrning r ngot som sitter kvar. Litet minus fr det.

Banan i sig r ganska rak i vad man ska gra. Jag hoppas riktiga spelet har lite annorlunda upplgg s man har flera olika infallsvinklar. Ett rakare spel r fortfarande vlkommet, men skulle frlora lite fr mig.

Bekant konstaterade att grafiken inte r ngot att hurra fr. Jag ser inga problem med det. Det r klart det finns spel idag som r solklart snyggare, men grafik i sdana hr spel har aldrig varit ngon strre frga fr mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in