Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2024-08-30, 00:14
  #73
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Som trådstarten antyder - varför älskar vissa tjejer och kvinnor kriminella drägg framför laglydiga och "vanliga" män? Vad behöver de snälla och laglydiga göra för att vara intressanta i era ögon, för det är för mig helt obegripligt att man hellre väljer än kriminell blatte, neger och/eller svensk över en trygg individ? Är det det sexuella ni tror dessa kriminella kan ge er eller är det den faktiska livsstilen som helt klart kan te sig mer spännande som de kan ge er?

Är svenskar mer mesiga i era ögon och om så är fallet - bär ni inte egen skuld i detta med en massa mord, våldtäkter och misshandel (som sker i förhållanden med blattar och negrer), då ni i decennier "velat ha det så", men nu när ni fått det därhän, så är dessa inte intressanta längre? Ni växer upp och vill stadga er och få det stabilt för era barn som inte längre har en neger- och eller blattepappa.

Som det är nu så verkar det som om blattar och negrer är intressanta när ni vill leka av er, men sedan när barn fåtts eller skall fås, ja då duger de mer stabila och "mesiga", etniska svenskarna helt plötsligt... Skäms ni inte över er idiotiska inställning där ni går efter våta trosor innan ni stadgat er till att gå till att fånga ekonomiskt och psykiskt stabila individer, i äldre ålder? Vad säger detta om er, egentligen? Vad anser ni själva om detta?

Om denna tråd är felplacerad så flytta den gärna, kära moderatorer...

Jag skulle säga att det är ögonen. De har något..
Citera
2024-08-30, 00:16
  #74
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle000
Som Alexander Bard menade att vänster tjejerna/ mammorna på Södermalm fantiserar sex med farliga dominanta rakade nazister hellre än piller ätande soyboys.

En dominant & "rakad" nazist låter väldigt attraktivt när du lägger fram det såhär...
Citera
2024-08-30, 00:59
  #75
Medlem
deddds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Egentligen gör de inte det. Kvinnor älskar modiga, självständiga, viljestarka, karismatiska, lätt exentriska och fria män. Vilket knappast existerar idag. De flesta är får med en slags slavmentalitet, styrda av samtidens nyckfulla idéer, tankegods, normer, konventioner, åsikter.
Viljestark lägger alla de andra sakerna i skugga.
Det ett evolutionärt snedknull att viljan att ha den bra playstationkontrollern visas genom att slå sönder den som håller i den för att få tag på den är mer värt än den som planerar, rekognoserar, och avvaktar för att ta över världen.
(ja, tog de två mest extrema motpolerna jag kunde komma på)

Den gången jag fått en kvinna våtast var när jag aggressivt "diskuterade" (utifrån på gränsen till bråk) om formen av en frukt med en vän som tar över rummet.
Det var ju trevligt då som 18-åring, men har fan chilikryddat en sorg över kvinnor.
Vem fan bryr sig om vilken jävla form en jävla frukt har, men pondusen i hur jag förmedlade det och hur situationen uppfattades gjorde mig till något att ha i hennes ögon. Det är så otroligt patetiskt. Inte hon som individ, men hur jävla billigt kabeldragning vi människor är uppbyggda av.

Hon är läkare idag.
Citera
2024-08-30, 01:08
  #76
Medlem
FarstaSplitters avatar
Det är många gånger för att de har en trasig anknytning till sin far. Och eller att kriminalitet står för mod och status i vissas ögon
Citera
2024-08-30, 02:04
  #77
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Jo, många män gillar fake. Alla som ser fake ut har en snubbe. Det är ingen slump.
Du har säkert rätt där.
Citera
2024-09-01, 19:11
  #78
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simora
Hybristofili heter det tydligen när det når sjukliga nivåer: https://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia
Där stod en för mig ny och intressant teori
Citat:
Then there's the notion of the 'perfect boyfriend'. She knows where he is at all times, and she knows he's thinking about her. While she can claim that someone loves her, she does not have to endure the day-to-day issues involved in most relationships. There's no laundry to do, no cooking for him, and no accountability to him. She can keep the fantasy charged up for a long time.
Lite 'en man i byrån' över det.

Vore intressant att höra från fler kvinnor som själva känner sig träffade av ämnet (så kan vi diskutera varför män våldtar och är kriminella dårar i för detta avsedd tråd )
Citera
2024-09-01, 19:49
  #79
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Det är väl så att den katerogi kvinner som faller för dessa typer är unga kvinner som söker snabba pengar, snabb status och vill leva lite på sitt utseende.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in