Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-08-30, 11:20
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Enligt mig är det annorlunda för konflikten finns i själva trådarna här och stannar ofta där också. De hatiska användarna får inte samma genomslagskraft.
Finns alltid folk som tjafsar emot så det bildas inte samma cirkelrunk av hat som exempelvis på Reddit där man bestämmer sig för att en person är dålig av någon anledning, det blir ett meme och sen ser "alla" det som en sanning.

Nja det finns absolut här också. Många skvaller eller youtubetrådar är i princip rena hattrådar tyvärr.
Citera
2024-08-30, 11:34
  #26
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Vad händer när lille Edvin går in och kollar in denna tråden? Kommer han då ta livet av sig i ren frustration? Är man PK och bög så måste man hata Flashback - det är sedan länge...
Citera
2024-08-30, 12:21
  #27
Medlem
2n00b4Us avatar
Det känns ju mer creepy atr han ringde upp henne. Hans chefer borde ju ändå reagera på det.
Citera
2024-08-30, 12:23
  #28
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Flashbackanvändare kan vara vilka som helst, så nä, man behöver inte sitta i nån hydda för det.


Mvh.

Nej, mina privata "hyddor" har nog alla betydligt fler kvadratmeter än vad Edvin har...
Citera
2024-08-30, 16:40
  #29
Medlem
stolenChevys avatar
Media med Aschberg i täten har ju fullständigt pajat vad fan ett "nät-troll" är för något. Det är inte någon som sitter i en källare och hatar i hemlighet utan det är någon som driver runt och fular sig med lite feeling - trollar.

Jag gillar dock Edvin, han har bra energier. Det stämmer.
__________________
Senast redigerad av stolenChevy 2024-08-30 kl. 16:42.
Citera
2024-08-30, 18:12
  #30
Medlem
Om man frivilligt är med i Bachelorette. Skall man inte prata om flashback troll. Det är dumt att kasta sten när man bor i växthus!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in