Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-29, 23:24
  #1
Medlem
Har bott här i typ ett år men mest festat inne i Stockholm, finns det nåt ställe här i Handen där ungdomar hänger, eller gör alla som jag och festar i stan. De flesta ställen här brukar oftast ockuperas av 40+ WT vad jag har sett.
Citera
2024-08-29, 23:36
  #2
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erretrea
Har bott här i typ ett år men mest festat inne i Stockholm, finns det nåt ställe här i Handen där ungdomar hänger, eller gör alla som jag och festar i stan. De flesta ställen här brukar oftast ockuperas av 40+ WT vad jag har sett.

Beror på vad för typ av ställe du e ute efter med jag själv väljer stan framför Handen med omnejd om jag ska festa
Citera
2024-08-29, 23:41
  #3
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erretrea
Har bott här i typ ett år men mest festat inne i Stockholm, finns det nåt ställe här i Handen där ungdomar hänger, eller gör alla som jag och festar i stan. De flesta ställen här brukar oftast ockuperas av 40+ WT vad jag har sett.
Stackars sate som bor i Handen! Men renlevnads-eritreaner finns väl mest i Järva, så det är en bit. För fylle-eritreaner är Vasagatan med närliggande parker populärt. Det finns nog inte så många eritreaner i just Handen. Prova Nynäs?
__________________
Senast redigerad av Enterprise 2024-08-29 kl. 23:43.
Citera
2024-08-30, 09:34
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Beror på vad för typ av ställe du e ute efter med jag själv väljer stan framför Handen med omnejd om jag ska festa
Unga tjejer, det är typ det.
Citera
2024-08-30, 09:35
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Stackars sate som bor i Handen! Men renlevnads-eritreaner finns väl mest i Järva, så det är en bit. För fylle-eritreaner är Vasagatan med närliggande parker populärt. Det finns nog inte så många eritreaner i just Handen. Prova Nynäs?
Ja, öööh, jag är väl inte precis eritrean, trots namnet men ja, jag ska prova Nynäs haha
Citera
2024-08-30, 09:42
  #6
Medlem
Jag ÄR helsvensk, trotts namnet, och jag söker en bar eller klubb i Handen med omnejd där man kan träffa unga i samma ålder som mej, 20+.
På Poseidontorget finns nån sportbar, där alla WT-alkoholister hänger, inte konstigt i och med att hela Handen består av WT. Och bredvid den finns nån kinesisk restaurang där motsvarande invandrarWT hänger. Det är dom enda ställena jag varit på, och jag passar inte in nånstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in