• 4
  • 5
2024-11-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiggyBoegslyna
Prova nån gång! Ta emot en redigt stor neger i röven och du kommer stå på alla fyra och tråna efter en gång till.
ha ha ha ha,
Jag tror nog att jag hellre röker heroin än pillar mig själv eller nån annan i rövhålet. det bara är så
Citera
2024-11-05, 15:55
Medlem
PiggyBoegslynas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koktkille
ha ha ha ha,
Jag tror nog att jag hellre röker heroin än pillar mig själv eller nån annan i rövhålet. det bara är så

Jag tror bestämt att den unge herrn behöver en redig, negroid bantukuk rakt uppkörd i anus.
Citera
2024-11-05, 16:03
Medlem
Citat:
Jag tror bestämt att den unge herrn behöver en redig, negroid bantukuk rakt uppkörd i anus.
inte alls, det enda hål jag åtrår är en kvinnas med läppar, allt annat får sexuellt depraverade varelser riskera sin hälsa med, men kul att du försöker, vet bara inte vad du försöker
Citera
2024-11-05, 16:04
Medlem
PiggyBoegslynas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koktkille
inte alls, det enda hål jag åtrår är en kvinnas med läppar, allt annat får sexuellt depraverade varelser riskera sin hälsa med, men kul att du försöker, vet bara inte vad du försöker

Smaken är som baken, delad.

Men får ju töja analen så den får läppar. Aldrig sett en färsk köttros någon gång? Mumma!
Citera
2024-11-05, 16:06
Medlem
Citat:
Smaken är som baken, delad.

Men får ju töja analen så den får läppar. Aldrig sett en färsk köttros någon gång? Mumma!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in