Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-04, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Bernard Brandes träffade Armin Maiwes online på ett forum för kannibalfetischer och de båda homosexuella männen kom överens om att Brandes skulle komma till Maiwes gård i Rotenburg för att bli mördad och upppäten. Så skedde också. De båda männen började med att skära av Brandes penis och steka den i olja men den visade sig vara svårtuggad så man kastade den till hundarna. Därefter knivhögg Maiwes sin villige gäst och lät honom förblöda i ett badkar innan han först förgrep sig på liket och sedan styckade upp honom i bitar som han under nästan två års tid förvarade i frysen och regelbundet åt av.

https://allthatsinteresting.com/armin-meiwes

Så det finns folk till allt. Bara för att man själv inte kan föreställa sig att göra något så ska man inte förutsätta att det inte finns människor som går igång på det. Många kvinnor fantiserar om att bli våldtagna, så många som fyra av tio.

https://www.psychologytoday.com/us/b...t-do-they-mean

Är det då så främmande att tro att ett par som under många årtionden pushat gränserna för sina depraverade sexlekar till slut når ett stadium där man spelar in porr där kvinnan drogas och främlingar tar för sig av henne samtidigt som mannen filmar och runkar?

Mitt syfte är att påtala möjligheten. Det är vad jag tror hände. Jag tror inte ett dyft på att kvinnan under tio års tid bara ignorerat det faktum att hon då och då förlorat ett dygn i tid och varje gång vaknar upp med ont i röven och blåmärken och inte frågar sig vad som händer? Det är helt jävla orimligt. Hade jag vaknat upp med förlorad tid och bultande anus hade jag inte bara duschat och kört till jobb och glömt bort alltihop. Hade du?

Jag väntade på att kannibalfallet skulle dyka upp. Ja, det är såklart ett bisarrt fall. Sjukt nog var båda medvetna och med på det hela. Dvs ingen var drogad till medvetslöshet.

Kvinnans fantasi om våldtäkt är just en fantasi. Precis som de flesta män som fantiserar om att våldta aldrig skulle göra det.
Att det finns kvinnor som gillar hårda tag av olika grad är det ingen tvekan om. Men att vilja bli drogad först till medvetslöshet? Högst osannolikt.

Du skriver att hon borde märkt något tidigare. Du förutsätter att kvinnan är normalbegåvad och lever ett normalt liv i övrigt.
Men vi vet ju inget om hennes mentala hälsa. Kanske åt hon redan mediciner, kanske har hon också låg intelligens. Kanske var hon så kuvad av mannen att hon på något sätt fattade att något pågick, men inte vågade göra något. Och att det endast var mannen som var på henne, tills hon fick veta annat via filmerna...
Senast redigerad av argahannen 2024-09-04 kl. 05:30.
Citera
2024-09-04, 05:46
Avstängd
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argahannen
Jag väntade på att kannibalfallet skulle dyka upp. Ja, det är såklart ett bisarrt fall. Sjukt nog var båda medvetna och med på det hela. Dvs ingen var drogad till medvetslöshet.

Kvinnans fantasi om våldtäkt är just en fantasi. Precis som de flesta män som fantiserar om att våldta aldrig skulle göra det.
Att det finns kvinnor som gillar hårda tag av olika grad är det ingen tvekan om. Men att vilja bli drogad först till medvetslöshet? Högst osannolikt.

Du skriver att hon borde märkt något tidigare. Du förutsätter att kvinnan är normalbegåvad och lever ett normalt liv i övrigt.
Men vi vet ju inget om hennes mentala hälsa. Kanske åt hon redan mediciner, kanske har hon också låg intelligens. Kanske var hon så kuvad av mannen att hon på något sätt fattade att något pågick, men inte vågade göra något. Och att det endast var mannen som var på henne, tills hon fick veta annat via filmerna...
Fast det kan ju vara så att kvinnan var med på det hela, att drogandet var en del av grejen och att hon skulle vara ett lealöst stycke kött som män från alla läger fritt får roa sig med. Sedan använde paret filmerna som krydda i sitt eget sexliv, att kvinnan gick igång på att se sig själv på skärmen medvetslös med en stor svettig rörmokare flåsande över sig.

Vi får väl förutsätta att hon är normalbegåvad. Mannen och kvinnan verkar ha varit gifta i många år och det är osannolikt att han skulle gifta sig med byretarden i ett så konservativt samhälle som det sydfranska Provence. Det blir ju bara spekulationer att fantisera om att mannen höll sin förståndshandikappade fru i ett tyranniskt skräckvälde och att hon inte vågade ifrågasätta varför hon av och till vaknar upp med värkande underliv och främmande dofter över hela kroppen. Nej, det blir inte seriöst.
Citera
2024-09-04, 06:17
Medlem
Citat:
Fast det kan ju vara så att kvinnan var med på det hela, att drogandet var en del av grejen och att hon skulle vara ett lealöst stycke kött som män från alla läger fritt får roa sig med. Sedan använde paret filmerna som krydda i sitt eget sexliv, att kvinnan gick igång på att se sig själv på skärmen medvetslös med en stor svettig rörmokare flåsande över sig.

Vi får väl förutsätta att hon är normalbegåvad. Mannen och kvinnan verkar ha varit gifta i många år och det är osannolikt att han skulle gifta sig med byretarden i ett så konservativt samhälle som det sydfranska Provence. Det blir ju bara spekulationer att fantisera om att mannen höll sin förståndshandikappade fru i ett tyranniskt skräckvälde och att hon inte vågade ifrågasätta varför hon av och till vaknar upp med värkande underliv och främmande dofter över hela kroppen. Nej, det blir inte seriöst.

Haha, efter allt du skrivit kallar du det jag skriver oseriöst. Det är humor.

Jag skrev heller inte förståndshandikappad, det får stå för dig. Att du är expert på sydfranska provence och därmed bättre på att bedöma det här fallet är ytterligare en saga från din sida.

Det finns mängder av fall där kvinnor blir så psykiskt nedmalda av sina män att det inte vågar göra något alls.
Det är just därför många kvinnor inte lämnar sina destruktiva förhållanden. Dom har helt enkelt inte förmågan att ta sig därifrån för att de är så psykiskt nedbrutna.
Hur det var i detta fall vet vi inte, men du kan inte förutsätta att hon frivilligt deltog i detta, endast baserat på att hon inte lämnat eller anmält mannen.

Vi får väl "agree to disagree" som det så fint heter...
Citera
2024-09-04, 06:52
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Dottern har skrivit en bok som kallas "Et j'ai arrêté de t'appeler papa"

Maken våldtog och mördade tydligen även en ung kvinna redan på tidigt 90-tal.

Hur vet dottern att hon är dotter till honom? Har hon gjort ett DNA-test?
Citera
2024-09-04, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Det där är en skröna, och en rejält dum slutsats. No pun.

Jag vet inte om det är internet som fått oss att veta mer, eller om världen blivit sjukare. Men vi måste skärpa oss, om vi ska överleva!

Skröna?
Citera
2024-09-04, 07:39
Medlem
Citat:
Bernard Brandes träffade Armin Maiwes online på ett forum för kannibalfetischer och de båda homosexuella männen kom överens om att Brandes skulle komma till Maiwes gård i Rotenburg för att bli mördad och upppäten. Så skedde också. De båda männen började med att skära av Brandes penis och steka den i olja men den visade sig vara svårtuggad så man kastade den till hundarna. Därefter knivhögg Maiwes sin villige gäst och lät honom förblöda i ett badkar innan han först förgrep sig på liket och sedan styckade upp honom i bitar som han under nästan två års tid förvarade i frysen och regelbundet åt av.

https://allthatsinteresting.com/armin-meiwes

Så det finns folk till allt. Bara för att man själv inte kan föreställa sig att göra något så ska man inte förutsätta att det inte finns människor som går igång på det. Många kvinnor fantiserar om att bli våldtagna, så många som fyra av tio.

https://www.psychologytoday.com/us/b...t-do-they-mean

Är det då så främmande att tro att ett par som under många årtionden pushat gränserna för sina depraverade sexlekar till slut når ett stadium där man spelar in porr där kvinnan drogas och främlingar tar för sig av henne samtidigt som mannen filmar och runkar?

Mitt syfte är att påtala möjligheten. Det är vad jag tror hände. Jag tror inte ett dyft på att kvinnan under tio års tid bara ignorerat det faktum att hon då och då förlorat ett dygn i tid och varje gång vaknar upp med ont i röven och blåmärken och inte frågar sig vad som händer? Det är helt jävla orimligt. Hade jag vaknat upp med förlorad tid och bultande anus hade jag inte bara duschat och kört till jobb och glömt bort alltihop. Hade du?

Så du menar, kära Putinkramare, att det nog egentligen är kvinnans fel att de här våldtäkterna kunde pågå så länge därför att hon aldrig sa ifrån? Kanske det är kvinnan som ska sättas i fängelse för främjande av sexuella otrevligheter, medan mannen själv gärna kan frikännas tillsammans med alla sina kompisar som har varit med på "sexlekarna"? För att det inte är hans fel att han inte kunde stå emot hennes inviter?

Så att mannen kan fortsätta att bedriva sina små nöjen tillsammans med någon annan kvinna och en massa karlar som är med på tåget?
Citera
2024-09-04, 08:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Låter som en dröm.

Hade inte polisanmält.
Så du gillar gangbang 😉
Citera
2024-09-04, 08:26
Avstängd
Alltså vi pratar om 10 års tid . Säkert nån har träffat på ä frugan i stan och frågade om hon hade det skönt med han
Citera
2024-09-04, 08:43
Medlem
Harmandas avatar
Citat:

Varför fortsätter du fabulera om att hon skulle varit med på det hela när mannen erkänt? Är det en kittlande tanke för dig eller nåt?
Citera
2024-09-04, 08:48
Medlem
Silltunnas avatar
Jaha…och var kan man se filmerna då?
Citera
2024-09-04, 11:40
Medlem
mrmiltons avatar
Alla män som deltagit har självklart fattat vad grejen är och är per definition våldtäktsmän. Spelar ingen roll hur det framställts för dem då de uppenbart inte haft direkt kontakt med henne. Skär av dem kukarna sådana jävla ickemän.
Citera
2024-09-04, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Möjligt? Det är väl väldigt mycket just det möjligt. Här även fan tom alltså poliser som knullat. Snubben har väl framställt det som fritt att knulla! Vem som är välkommen! Sedan drogat kvinnan. Man tycker ju de borde ju kanske ställt frågan. Är hon verkligen med på detta?

De tänker med ***** som alla horköpare Roberto N Wahlgren osv osv

Men detta fall verkar slå ett bottenlöst rekord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in