Citat:
Ursprungligen postat av
nanaem
Kasta inte sten i glashus nu.
Forskarna kom fram till att 52 procent av kvinnorna hade sexuella fantasier om sex med en man utan samtycke, 32 procent hade fantasier om att bli våldtagen och 28 procent hade fantasier om påtvingat oralsex med en man. Sammanlagt hade 62 procent av kvinnorna haft åtminstone en sexuell fantasi om en sexuell akt som sker utan samtycke.
Jamen då gör du ju praktiskt taget kvinnorna en tjänst om du våldtar dem?
Statestiken är på din sida, så det är väl grönt ljus för DIG att köra på!
Alla vet att sliddjuren är luder, så vad väntar du på?
Rapportera gärna här hur det går för dig, så att vi får veta hur det gick, jag menar, inte bara kan vi lära av varandra, det är också bra runkmaterial!
Ja, jag menar att abort vid våldtäkt är ett gränsfall, då det hänger på vad kvinnan vill, men samhället bör stödja avlivning av monstret som våldtog och en önskan om abort, men det handlar om kvinnans val, kanske lättare att behålla och kunna gå vidare om hon vet att monstret är borta.
Sedan menar jag såklart inte att en klapp på skinkan är våldtäkt, eller ens att ändra sig efter samlag. Det är kvinnans skyldighet att ta ansvar och beskydda sig.
Vi kan inte ha oskyldigt dömda för våldtäkt, även om mannen inte får dödsstraff (fängelse är en kostnad för samhälle och man uppskjuter bara problemet), så är hans vandel förstörd för alltid och det är nästan lika allvarligt.
Som det är nu, så är det livsfarligt att inleda en sexuell relation med en kvinna, som man inte verkligen kan lita på. Det kommer att påverka våra födelsetal negativt.
Sedan, seriöst, varför dessa fantasier existerar, kanske mer förekommande hos kvinnor, samt andra snaskiga detaljer angående våldtäkt, det beror på att vi levt under 10.000-tals år som jägare och samlare och där risken med att träffa en man från en annan stam var just våldtäkt.
Samt att även att det bästa sättet att få genetisk, fördelaktig variation, var att få barn med en man, eller kvinna från en annan stam, vilket kunde även ske genom att röva bort eller bli bortrövad, men då för barnalstrande ändamål.
Situationen är annorlunda från idag, men innebär inte att de längtar efter att du med våld ska trycka in din snopp i dem.