Citat:
Ursprungligen postat av
riotsstoir
Jo, det är förvånande att det finns random folk "på nätet" som misstänkliggör ett våldtäktsoffer när våldtäktsmannen erkänt hur han gått till väga. Du är sjuk.
För övrigt så är det knappast jag som "misstänkliggör" det sk "våldtäktsoffret". Hon "misstänkliggör" sig nämligen själv ganska bra, vilket innebär att det knappast gör det svårt, att som objektiv & opartisk utomstående, ställa sig tvekande till de (högst tvivelaktiga) uppgifter hon lämnat
För du måste ju själv höra hur osannolikt det hela låter, dvs att hon under 10 års tid drogats av sin make för att under den tiden utsättas för regelbundna & systematiska sexövergrepp i form av våldtäkt av minst 80 olika män bortom hennes egen vetskap
Som sagt, jag väljer rationell objektivitet framför partisk & irrationell pöbelmentalitet. Vrf är det så viktigt för dig att friskriva målsägande kvinna från allt ansvar & vrf skulle min arbetshypotes vara osannolik?
Men framförallt så undrar jag vrf du väljer att titulera mig som "sjuk", då det faktiskt inte är jag som godtyckligt & gng på gng väljer att anklaga ngn för våldtäkt, enbart pga målsägandes vaga anklagelser