Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-09-02, 15:43
Medlem
cisknugens avatar
Som rubriken lyder Har någon faktiskt blivit tagen av polisen för positivt kratom drogtest? Jag vet att det är olagligt att ha mitragyn i kroppen och har försökt googla runt lite om detta ämne men inte hittat någon som berättat om tråkiga möten med polisen kring kratom.

Har du, eller känner du någon som pissat positivt på mitragyn och blivit dömd för detta?
Citera
2024-09-02, 17:07
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Kratom är väl för fan inte olagligt eller?
Citera
2024-09-02, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Olaglig att bruka, lite knepigt kring kratom.
Citera
2024-09-02, 17:48
Medlem
cisknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton

Inte olagligt att ha hemma i en påse. Däremot är det olagligt att förpacka i t.ex. portionsdoser (kapslar). Det är även olagligt att ha de aktiva ämnena i kroppen.

Jag har bara aldrig hört om någon som faktiskt åkt dit för det.
Citera
2024-09-03, 11:37
Medlem
Lagligt, syns ej på test fast de kan spåra på labb men bara om de söker allt
Citera
2024-09-03, 13:43
Medlem
Japp! Ifall det är labbtest som kommer det komma upp under "opiater" som ämnet mitragyna. De har under de senaste åren utvecklat labbtesterna på t.ex. arbetsplatser, mitragyna finns med under alternativa droger/nättdroger. Så denna underbara blomma är heller inte säker att förtära som allt annat i detta smutsiga kommunist samhälle.
Citera
2024-09-03, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bennebeast
Japp! Ifall det är labbtest som kommer det komma upp under "opiater" som ämnet mitragyna. De har under de senaste åren utvecklat labbtesterna på t.ex. arbetsplatser, mitragyna finns med under alternativa droger/nättdroger. Så denna underbara blomma är heller inte säker att förtära som allt annat i detta smutsiga kommunist samhälle.

Har hft blpdprov hos polisen kring årsskiftet som åkte på labbtest och då kollade man bara de vanligaste så tror inte att de är standard att man kollar efter de faktiskt, inte ens lyica kollade man
Citera
2024-09-03, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cisknugen
Som rubriken lyder Har någon faktiskt blivit tagen av polisen för positivt kratom drogtest? Jag vet att det är olagligt att ha mitragyn i kroppen och har försökt googla runt lite om detta ämne men inte hittat någon som berättat om tråkiga möten med polisen kring kratom.

Har du, eller känner du någon som pissat positivt på mitragyn och blivit dömd för detta?

Provat kratom 2 ggr nu. första gången fyra krydmått 3-4gram - blev förstoppad, magsjuk. kanske inte fått rätt grejer. Sen provade jag ett kryddmått nästa gång. kände väl inte så mycket så varför skulle polisen testa för detta? kändes inte som en drog för mej eller så svarar jag bara dåligt på det.
Citera
2024-10-06, 23:20
Medlem
cisknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Provat kratom 2 ggr nu. första gången fyra krydmått 3-4gram - blev förstoppad, magsjuk. kanske inte fått rätt grejer. Sen provade jag ett kryddmått nästa gång. kände väl inte så mycket så varför skulle polisen testa för detta? kändes inte som en drog för mej eller så svarar jag bara dåligt på det.

Har hört samma från bekanta till mig, dock inget jag har märkt av. Jag tycker att man får ett milt opiatrus.

Vissa verkar tyvärr ha känsligare mage när det kommer till kratom.
Citera
2024-10-06, 23:25
Medlem
Citat:
Har hört samma från bekanta till mig, dock inget jag har märkt av. Jag tycker att man får ett milt opiatrus.

Vissa verkar tyvärr ha känsligare mage när det kommer till kratom.

slängde skiiiteen. lika värdelöst som cbd kapslar. hade maginfektion i väldigt lång tid också. var inte bara några dagar. en hel månad.
Citera
2024-10-07, 10:34
Medlem
cisknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
slängde skiiiteen. lika värdelöst som cbd kapslar. hade maginfektion i väldigt lång tid också. var inte bara några dagar. en hel månad.

Fyfan, en polare till mig spydde och sket ner sig i bara några dagar.
Citera
2024-10-22, 04:48
Medlem
Citat:

Är också nyfiken på detta, har googlat och letat på forum utan att ha hittat någonting om någon som skulle åkt fast pga det.
Hade varit skönt o veta att man inte åker på någon random poliskontroll och torskar på drograttfylla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in