2024-09-03, 12:29
Medlem
Hej,

Lång historia kort så var jag en trafiksituation med en person som valde att förstöra nattrafik på en av Sveriges största stråk ( tyvärr enfiligt ). Denna människa höll hastighet långt under hastighet, sökte bråk flertal gånger genom att förstöra för tung som vanlig trafik och skapade kö. När folk försökte köra om, gasade upp - lade sig fordon i röven, blinkade eller visade missnöje slog denna stjärna på tvärtnit, svajade mellan filen m.m.

Kollade upp individen, men såklart var bilen reggad på en bilfirma. Trodde först att någon köpt en ny bil, tog tillfället i akt att agera anonymt. Vecka efter tillfället, stod fortfarande på bilfirma, så jag kollade upp företaget. Summerar denna bilfirma som skumraskaffärer med flertal inlägg som kommentarer om ej betalt för hämtade bilar, sålt trasiga och bristande fordon och personen som driver företaget står inte på föraren utan denne gömmer sig bakom en annan.

Polis ville inte åka ut, hade inte resurser...

Personen som körde, var så efterbliven att denne gillat och skrivit recensioner om företaget på facebook och på nätet, så jag fann personen ganska lätt då jag minns hur personen ser ut. Drösvis av negativa kommentarer, en som var nöjd med två olika recensioner, rent sammanträffade såklart.

Jag undrar nu, vilka sidor/platser kan man skriva in telefonnummer för så mycket reklam som möjligt?

Tack på förhand.
Citera
2024-09-03, 12:33
Medlem
Surfa runt på hemsidor med tävlingar där du kan vinna priser. Finns många som samlar diverse tävlingar på ett och samma ställe, och i de allra flesta fall måste man ange kontaktuppgifter för att delta. Då hamnar du direkt på telefonförsäljarlistor och spamlistor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in