• 1
  • 2
2024-09-14, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneInABillion
Tycker inte att du ska testa oxy och liknande i din sits. Du vill inte ka p ett opioidberoende ocks, tro mig. Och det kan vara vldigt ltt fr vissa att bli beroende.

Pratade du om ditt spelmissbruk senast, och i s fall hur gick det?
Yes en gng i veckan* Men just nu pratar vi mest om benso missbruket. Spelade bort 5000 idag och tog benso igr. Kommer ta en snart igen ska ta halv fr att minska dosen. Men stngde av mig frn spelpaus. Har bara sn ngest. Tnker stndigt p pengar ocks. Men fr 1300 i veckan pga har godman. Men tnker spara varenda krona. Mr verkligen inte bra att ha 0 p kontot.
Citera
2024-09-18, 06:16
Medlem
Riddargrevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zivo23
Yes en gng i veckan* Men just nu pratar vi mest om benso missbruket. Spelade bort 5000 idag och tog benso igr. Kommer ta en snart igen ska ta halv fr att minska dosen. Men stngde av mig frn spelpaus. Har bara sn ngest. Tnker stndigt p pengar ocks. Men fr 1300 i veckan pga har godman. Men tnker spara varenda krona. Mr verkligen inte bra att ha 0 p kontot.

Benso-loopen, lycka den dr ngesten r hemsk. Du r inte ensam, finns massor av missbrukare, i verlag har de flesta oarbetade trauman varav alla inte r medvetna om dem. Ej heller att man ftt lra sig ta hand om sig.

Sk hjlp men se upp, en del som ska hjlpa kan stjlpa.

*Hejjar p dig medmnniska*
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in