Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-04, 16:29
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Vad pratar du om? Jag har inga problem mentalt jag är i 99% av alla tillfällen fullkomligt psykiskt normal. Att säga att jag har problem mentalt är som att säga att det är något fel på mig. Det är det inte. Jag har stor kapacitet till att älska. Det är inget fel på mig.

Ditt beteende är bokstavligen narcissistiskt. I ena meningen överskattar du grovt hur mycket du betyder för andra människor, och i nästa så är du värdelös och ditt liv är över.
Du startar trådar där du mest verkar prata högt för dig själv för att det roar dig, och svarar förbryllat och förstrött när någon försöker hjälpa dig.

Du postar ofta trådar när du mår skitdåligt, mycket sämre än vad människor normalt sett gör.
Citera
2024-09-04, 17:08
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Ditt beteende är bokstavligen narcissistiskt. I ena meningen överskattar du grovt hur mycket du betyder för andra människor, och i nästa så är du värdelös och ditt liv är över.
Du startar trådar där du mest verkar prata högt för dig själv för att det roar dig, och svarar förbryllat och förstrött när någon försöker hjälpa dig.

Du postar ofta trådar när du mår skitdåligt, mycket sämre än vad människor normalt sett gör.
Jag har lite narcissism störning i familjen och absolut jag är nog lite narcissistisk. Det är själva
Grundorsaken till att det är svårt att umgås med mig.

Såhär, jag hade massor av problem under min uppväxt som inte vanliga barn har. Jag trodde i stort ganska ogrundat att resten av familjen hatade mig och att jag var ett socialt freak. Sedan växte jag upp, och insåg att det är ju inget problem med mig. Men det där ligger kvar någonstans och därför har jag svårt för att bli ”illa behandlad” igen.
Citera
2024-09-04, 17:17
Medlem
Citat:
Jag har gråtit så mycket över den här tjejen att det är helt sannslöst och det visade sig att allt var förjäves. Jag tappde alla vänner, tjejen, jag kunde inte fokusera på annat pga all sorg, och nu är jag mer vilse än någonsin. 😔

Om du kan lita på känslorna eller inte är inte relevant känns det som.
Men du låter dem styra dig.
Du fick inte som du ville, nu får du bestämma om du ska gå vidare.
Citera
2024-09-04, 17:24
Medlem
Citat:
Vad ska jag annars göra? Ditta och runka och peta mig i naven? Sitta och smöra för nån chef pch suga av honom?
Va svamlar du om? Beter du dig något i närheten av hur du starta svara o svamlar i den här tråden kan jag förstå att vilket jävla skräp som helst skulle lämna dig innan ditt beta hane beteende blir för jobbigt att stå ut med
Citera
2024-09-04, 18:09
Medlem
Blackrose23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Kvinnor gillar inte emotionella män

Verkligen inte ! Och speciellt inte när en man gråter för en kvinna
Citera
2024-09-04, 18:25
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Verkligen inte ! Och speciellt inte när en man gråter för en kvinna
Det är inga problem. Har sett det själv och har aldrig dömt någon för det. De fallen är ju komplexa, och har med en specifik person att göra… (Skulle kvinnor få gråta över en man??? Om ja, varför tillåts hon det men inte han?)

Men det är just lättkränkta män som kvinnor specifikt har svårt för. (Egen iakttagelse: Män kan vara så förbannat mycket mer lättkränkta än vad kvinnor är…)
Citera
2024-09-04, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Det är inga problem. Har sett det själv och har aldrig dömt någon för det. De fallen är ju komplexa, och har med en specifik person att göra… (Skulle kvinnor få gråta över en man??? Om ja, varför tillåts hon det men inte han?)

Men det är just lättkränkta män som kvinnor specifikt har svårt för. (Egen iakttagelse: Män kan vara så förbannat mycket mer lättkränkta än vad kvinnor är…)
Jag kan bete mig hur jag vill det förändrar ingenting.
Citera
2024-09-04, 19:23
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Saken är den att allt som TS beskriver och känner, det har ingenting med den här kvinnan att göra. Det hade inte spelat någon roll vilken kvinna TS hade fäst sin förvirring, sina känslor och sin självskadebeteende på.

Kvinnan ifråga är helt enkelt vemsomhelst i samhället, en kvinna bland många miljoner andra som råkat få TS uppmärksamhet. Helt slumpmässigt.

TS har allt ansvar själv för vad TS känner och gör. Mår TS dåligt så kommer det innefrån och har ingenting med kvinnan att göra. Mår TS bra så är det samma sak. TS har allt inom sig själv.

Allt utgår från TS egna hjärna, hjärta och tankar.

Så roten till problemet ligger enbart hos TS. Det är enbart TS som kan göra skillnad på sin egen situation och ingen annan. Till dess TS inser det kommer det bara fortsätta i liknande stil hela livet med många olika kvinnor.

Tror på dig. Har sett sådana människor förut och det har fattats något hos dem rent mentalt.
Citera
2024-09-04, 21:28
Medlem
PappaTribes avatar
"Narcissister är ökända för sin brist på ärlighet och sin benägenhet för manipulation. Deras primära mål är självbevarelsedrift, och de kommer att gå långt för att skydda sig själva, även om det innebär att lura andra"

Sök hjälp.
Citera
2024-09-04, 21:33
Medlem
Citat:
Jag blev förälskad innan hon var upptagen. Hon blev ihop med en vän. Hon sa till mig lev i ovisshet för du är mitt hem och det kanske blir vi två jag ska bara leva med denna vän i en obestämd framtid pga allt blir enklare för mig då. Sedan efter ett tag när du är helt söndermalen ska du förlåta mig och om du presterar eller nåt annat kanske det blir vi. Vadfan vet jag men jag ser bättre ut och är mer populär bland damerna. Men jag blev så fruktansvärt förälskad i denna tjej. Men nu börjar jag tvivla på allt detta.

Ni har aldrig haft någon relation.
Och du är helt slut i huvudet.
Så släpp det där nu
Citera
2024-10-26, 12:31
Medlem
Situationship med en förmögen kvinna i relation

Hade/Har ett utrett situationship med en kvinna där hon trots att hon är i relation sagt att det kanske blir något mellan oss senare och där hon gråtit över mig öppet föera gånger. Men där varken hennes vänner eller mina vänner vill att jag blir ihop med henne av enda anledningen jag kan tänka mig att de är missunnsanna mig. Hennes nuvarande kille är fine med detta av enda anledningen jag kan tänka mig att hon är snygg och från en förmögen familj. Även om han vet att hon drömmer om mig så bryr han sig inte och täljer guld.

Av absolut oklara anledningar kan jag inte släppa detta pga det är enda gången jag någonsin varit kär men sedan kom missilerna och hela arteleriet riktat mot mitt håll. Från henne och hennes kompisar silent treatment och från deras håll ett attempt att separera mig från henne. Jag svarade med en motattack och bad dom alla fara åt helvette inklusive henne. Numera lever jag på traden att hon kommer inte vilja ha hans barn.

Jag hade kunnat gå vidare om mitt liv gick i nån jävla riktning men det går helt åt helvette efter detta och det ör som en seg tickande bomb som ligger där och snart kommer innebära att jag måste för första gången ta en förlust. Och jag hatar att förlora. Jag klarar inte av det. Så jag kan inte gå vidare. Jag måste tyvärr vinna denna striden.

Jag har 5 år på mig. Just nu tar jag vara på min tid att utforska mig själv på ett inre plan och knullar runt med och ungås med tjejer i den mån det går.

Men nu kommer fas två som jag kallar för: tälja guld. Dvs det ör dags att isolera mig helt frpn samhället och bara fokusera på mina framgångar i pengar och hoppas på det bästa på vägen. Hur ska jag ta upp kontakten med henne senare? Hur vinner jag både henne och fokuserar på mina egna framgångar? Som båda kräver fokus.
Citera
2024-10-26, 12:36
Medlem
Titsdontlies avatar
Fan snackar du om?

Sluta jaga en tjej som har kille så enkelt är det.

Hon verkar dessutom va den otrogna typen och en gång otrogen så är man alltid det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in