Varför är det så mkt liv om det här?
Folk skjuts ju hela tiden överallt i Sverige, och det är väl inte så mkt värre att det sker på en skola än på exempelvis en restaurang?
Du har förstått fel. Handlar inte om att det inträffat på en skola...
Igenkänningsfaktorn består i att det skjutits på WC. Nu vågar svensken inte gå på toaletten!
Sedan i förmiddags står stora delar av nationen som paralyserade, krampaktigt med benen i kors...
Senast redigerad av 163-127-123-aka-1 2024-09-04 kl. 16:45.
Våran statsminister:
Kristersson: ”Förfärligt – förknippas inte med Sverige”
Jag ser med stort allvar på det inträffade. Det är särskilt allvarligt när våldsdåd sker på en skola”
Allt som kommer ur en röv förknippas med Sverige. Den gränsen har vi passerat för många år sedan.
Vilken jävla tomte Kristersson är. Sorry OT
Kan vara allt möjligt. Jag hade också minst en nemesis i varje årskurs genom hela skoltiden. Hade jag haft tillgång till vapen på den tiden så hade jag definitivt använt det.
Du har fel, rektorn säger inte att "dessa haft en konflikt en längre tid". Vad rektorn säger är att "de hade en konflikt för ett år sedan, men den redde vi ut"!
Varför är det så mkt liv om det här?
Folk skjuts ju hela tiden överallt i Sverige, och det är väl inte så mkt värre att det sker på en skola än på exempelvis en restaurang?
Skojar du? Aldrig lagt en tanke på att skola som institut är menad att utbilda, fostra och hålla barnen säkra? Aldrig tänkt på att stället man spenderar halva tiden av sin barndom på egentligen bara är nån random byggnad med helt okända människor?
Helt oacceptabelt att det sker i skolor
Trångsundsskolan
Välkommen till Trångsundsskolan, en F-9 skola belägen i Trångsund, Huddinge.
Här på Trångsundsskolan arbetar ca 700 elever och 100 vuxna i ett naturnära område. Skolans värderingar beskrivs genom 4 ledord som präglar vårt dagliga arbete:
K - Kunskap
T - Trygghet
H - Hälsa
R - Rörelse
Fyra ledord - många möjligheter.
Varje dag gör vi skillnad.
Här på sidan kan du läsa mer om vår skola och hur vi varje dag arbetar för att ge våra elever bästa möjliga förutsättningar för deras lärande.
Det har tydligen förändrats! 700 elever i en grundskola i lilla Trångsund..Absurt! Stackars folk som bor runt skolan. Milda himmel! Vad är det som händer I vårt tidigare lilla och trygga Sverige!?
Rektorns citat var kul.
''Nu uppstod en konflikt som spårade ur''.
No shit, Sherlock.
Rektorn borde nog fundera på vad dessa ligister gör på fritiden! Var får de vapen ifrån? Ett allvarligt och samtal med föräldrarna och en kraftfull varning..
Senast redigerad av Ajabaja555 2024-09-04 kl. 17:11.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!