Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-15, 08:29
Medlem
mrmiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg1337
Nja är det så att det handlar om målsägandes trovärdiga historia och MGM nekar så har det ingen betydelse ifall det skett våldtäkt eller inte huruvida MGM blir fälld. Det finns de fall då åklagaren har åberopat MÄ sms konversationer efter den påstådda våldtäkten och detta har använts som bevis.

I det aktuella fallet verkar det som om GM (företagaren) försökt vara proaktiv och försökt undvika ett åtal genom att skicka motbevis innan anmälan är gjord.
Han är tveklöst en våldtäktsman men om du inte är dum i huvudet är det nästintill omöjligt att bli dömd på en falskanmälan.
Citera
2024-09-15, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmilton
Och att bevisa den är att bara vara smart nog att säga att samtycke fanns. Finns det inga blåmärken eller korkad digital kommunikation efteråt så går du fri som en fågel.

Det är inte så lagen fungerar i Sverige, män har blivit dömda för våldtäkt enbart baserat på en trovärdig saga från kvinnan som hon först berättat för en väninna och sedan i domstol. Väninnan blir stödbevisning som fäller mannen.

Män behöver i detta läge kunna bevisa sin oskuld och då behövs en film som visa hela sexakten.
Citera
2024-09-15, 08:34
Medlem
buhbyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hedningen1
Porr är definitivt en sexuell aktivitet och att delta i det har hon inte gett samtycke till. För mig blir det mer och mer tydligt att hon har blivit grovt våldtagen.

Fåntratt.. Släng upp filmen så får vi se om hon var drivande i kuksugningen, är hon det så är hela diskussionen över sen.
Citera
2024-09-16, 14:26
Medlem
Reiwas avatar
Citat:
Många kvinnor är tvungna att stanna kvar i förhållanden dom inte är lyckliga i pga att dom inte har råd att separera.

Haha! De får ta ansvar för sin egen situation. Är man gift och har barn är inte "lycka" den första prioriteringen dessutom.

Citat:
Att någon i en sån situation åtminstone för en liten stund väljer att njuta av livet är väl inte så konstigt.

Hon var otrogen. Inte värd någonting.

Citat:
Nu blir hon ställd på bar backe för att hon är människa.

Hennes eget fel om så är fallet.

Citat:
Någon av männen borde här bli tvungen att ta ansvar.

Kvinnan är den enda som agerat fel då hon var otrogen och har allt ansvar.

Citat:
Att tvinga någon att medverka i en porrfilm är däremot inte lagligt, oavsett vad du tycker.

Jag har inte sagt att det är lagligt, men så länge lagstiftningen ser ut som den gör och män kan bli dömda till våldtäkt enbart baserat på en anklagelse utan bevisning, och där det krävs omvänd bevisbörda av mannen i och med samtyckeslagen, så har män inget annat val än att filma sina samlag, särskilt om det är med en ny partner.

Citat:
Att medvetet förstöra någons äktenskap

Kvinnan förstörde sitt äktenskap genom att vara otrogen.

Citat:
Nu åker hon ut på gatan i stället

Det får man verkligen hoppas. Det förtjänar den otrogna kvinnan.

Citat:
men det kanske är önskvärt bland misogyna män på flashback som hoppas på att kunna köpa henne.

Varför är du pedofil?
Citera
2024-10-04, 23:50
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Varför är du pedofil?
Minor attracted. Det är 2024 nu, Adolf. Jag är en attraktiv fittbärare i fertil ålder. Pojkarna jag suger av tar ingen skada och att av döma av vad jag läst från männen här på flashback så verkar det som att dom flesta skulle vara stolta över att få sina söners rosa små kukar slickade av en läcker kvinna som mig. Så det tänker jag fortsätta med. Synd för dig som får vara utan, ditt gubbslem
Citera
2024-11-21, 08:04
Medlem
Kashal_tees avatar
Tidigare postad FUP där namn på de inblandade framgick verkar vara borttagen. Någon som kan posta den igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in