Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-13, 04:34
  #157
Medlem
Reiwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Men vad är det du inte fattar med att bedömningen av det som sägs i videon är helt avhängigt formatet? Den påstår bara saker, out of the blue, utan att understödja någonting med hänvisningar till den faktiska världen utanför videoskaparens fantasi, och någon form av argumentation.

Videon gör bara en rad lösa påståenden.
Mitt svar är att videons påståenden har fel.

Tycker du att det svaret suger, att jag borde gå in mer på detalj och liksom säga varför den har fel? I så fall börjar du nog närma dig en förståelse av det jag kritiserar med videon. Jag tycker att videon borde ha motiverat varför den har rätt till att börja med. När det kommer till kritan kan det som har lagts fram utan goda argument eller bevis lika lätt avfärdas utan sådana.

Videon är fail, fel och bajs, och den är inte värd att diskutera.

Du fortsätter att skriva en massa ord men säger trots det absolut ingenting som bemöter det som sägs i videon. Helt värdelösa inlägg tomma på konkret innehåll.
Citera
2024-09-13, 05:06
  #158
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Du fortsätter att skriva en massa ord men säger trots det absolut ingenting som bemöter det som sägs i videon. Helt värdelösa inlägg tomma på konkret innehåll.

Prova att läsa det jag skiver så kanske det klarnar. Jag säger att det som sägs i videon är felaktigt. Det finns inte något mer att diskutera med den.
Citera
2024-09-13, 12:12
  #159
Medlem
Reiwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Prova att läsa det jag skiver så kanske det klarnar.

Det finns inget av värde att läsa utan det är bara en massa känslostyrt kärringpladder. Jag antar att du är ett fan av någon av YT-kreatörerna som nämns i videon och började gråta när din favorit-shill blev kritiserad.

Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Jag säger att det som sägs i videon är felaktigt. Det finns inte något mer att diskutera med den.

Ett helt tomt påstående tills dess att du visar hur och vad som skulle vara fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in