Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-02, 19:24
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbb100
och då har vi en kärleksrelation som döljer sig här med inte mindre än sin svåger och det är därför den är så maskad. Sidan 288 och framåt.
Yassir har bott hos Camilla, de har hamnat i sängs någongång. Efter det ville Camilla säga upp honom pga sin ångest. Yassir ser ingen anledning till det. Camilla har legat med en annan person samtidigt (FUP 288/289). Yassir vill veta vem den andre personen är men det ville hon inte säga. Så Camilla kasta ut honom och med det uppsagt på jobbet med.

Yassir hotade henne och sa åtminstone låt mig ha jobbet kvar hon ville ej, så han hotade henne.

Äcklig människa denna Camilla. Usch som ligger med sin svåger. Hur kan hennes ex man ens acceptera det?

Ok, så Camilla utnyttjade en person i direkt beroendeställning till henne sexuellt och fick honom utvisad? Väldigt fint av henne och det svenska rättsväsendet…jag menar, vänd på könsrollerna här!
Senast redigerad av detektiven789 2024-12-02 kl. 19:27.
Citera
2024-12-02, 19:35
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindome
I många länder får man bara arbetstillstånd om kompetensen inte redan finns i landet och det råder brist inom yrket.
Så borde det vara i Sverige också, jag antar att vilken svensk medborgare som helst kunde utfört arbetet, och att kompetensen inte är unik för Marocko.

Vet att det är så i Australien. Tror att det är detta som regeringen vill uppnå genom att höja kravet på lön för arbetskraftsinvandring. Likaså borde det vara krav på att om kompetensen finns i Sverige t.ex genom arbetsförmedlingen då ska kompetensen hämtas där. Pizzabagare, vaktmästare, frisörer som klipper för 250 kr, personliga assistenter och liknande ska inte flygas in från Mellanöstern och Afrika.
Enda undantaget ska få vara säsongsarbetare så som bärplockare från Thailand. Det har gång på gång visats att lokala bärplockare inte håller samma mått som thailändarna.

Citat:
och då har vi en kärleksrelation som döljer sig här med inte mindre än sin svåger och det är därför den är så maskad. Sidan 288 och framåt.
Yassir har bott hos Camilla, de har hamnat i sängs någongång. Efter det ville Camilla säga upp honom pga sin ångest. Yassir ser ingen anledning till det. Camilla har legat med en annan person samtidigt (FUP 288/289). Yassir vill veta vem den andre personen är men det ville hon inte säga. Så Camilla kasta ut honom och med det uppsagt på jobbet med.

Yassir hotade henne och sa åtminstone låt mig ha jobbet kvar hon ville ej, så han hotade henne.

Äcklig människa denna Camilla. Usch som ligger med sin svåger. Hur kan hennes ex man ens acceptera det?

Är detta något du har läst om i förhören eller nån artikel? Eller är detta din egen slutsats baserat på dina fördomar?
Det låtar osannolikt nämligen. Lite som hämtat från en skvallerblogg.
Citera
2024-12-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams

Är detta något du har läst om i förhören eller nån artikel? Eller är detta din egen slutsats baserat på dina fördomar?
Det låtar osannolikt nämligen. Lite som hämtat från en skvallerblogg.

Läs fup från sidan 288 så ser du själv. De har maskat det otroligt. Maskning brukar de göra om de rör sexuallivet och BO's privata sexliv infot inte ska komma ut till allmänheten. Det är ett svartsjuke drama som börjat detta i kombination med marockansk haschrökning. De båda var höga och det råkade hända helt enkelt.

Du sa i det första förhöret att du var under press, utveckla det.
"Det jag menade det var att jag hade inget jobb, har inte hittat ett arbete och att hon utnyttjat
mig och kastat bort mig"

Varför har du gjort det?

När jag hörde.......... maskad

Ni har ju ingen relation, varför vill du veta vem det är?
"Det stämmer att vi inte har någon relation, men jag vill veta vem han är."

Vet du vem det är?
"Nej."

Om du skulle få reda på vem det är, vad skulle du göra då?
"Ingenting." Jag har hört att.....maskad

I domen kan vi även läsa på sidan 2
Sekretess
Sekretessbestämmelserna i 21 kap. 1 § och 3 offentlighets- och sekretesslagen
(2009:400) ska fortsätta att vara tillämpliga på uppgifter om målsägandens
adress samt hälsa och sexualliv
Citera
2024-12-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
FUP

https://gofile.io/d/krYmEk

Jävlar vad det var maskat. Ofantligt mycket. Aldrig sett något liknande eller jo spionen Payman Kias FUP typ… sjukt.
Citera
2024-12-02, 22:32
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catlover55
@Exonphspoiler på Instagram (brukar ha rätt om det mesta) la precis upp en story på artikeln om vad straffet blev plus en gif på en smet med visp. Pekar rätt tydligt på att offret är Camilla Hamid. Väldigt tråkigt tycker jag, gillar henne och hennes kreationer.
Det kontot är bara bluff, hon läser ju här inne…
Citera
2024-12-03, 08:11
Medlem
Citat:

Vet vi om att hon hade en relation med sin svåger? Varifrån kommer de uppgifterna?
Citera
2024-12-03, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Vet vi om att hon hade en relation med sin svåger? Varifrån kommer de uppgifterna?

En del läser det i FUP:en. Jag tror det är så att hon hade relation med en tredje person, inte exet eller svågern. Men svårt att säga när allt är maskat.
Citera
2024-12-03, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
En del läser det i FUP:en. Jag tror det är så att hon hade relation med en tredje person, inte exet eller svågern. Men svårt att säga när allt är maskat.

Kan någon ladda upp fup? Det funkar inte
Citera
2024-12-03, 14:30
Medlem
Gold94s avatar
Citat:

Det är bbb100 egna sjuka fantasier!

Tror mer på att svågern var arg på C för att hon sa ifrån på mjölkandet av pengar.
Citera
2024-12-03, 15:07
Medlem
Citat:

Det finns inga grunder för att påstå något sådant. Mycket är maskat och därför svårt att kunna påstå det ena eller det andra - massa spekulationer bara.
Läser man i FUPen framgår i förhör med GM att han tänkt sprida rykten om BO för att sätta henne i dålig dager. (Läs sida 338 i FUP.)
Citera
2024-12-03, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Ok, så Camilla utnyttjade en person i direkt beroendeställning till henne sexuellt och fick honom utvisad? Väldigt fint av henne och det svenska rättsväsendet…jag menar, vänd på könsrollerna här!

Könsrollerna har vänts på många gånger i Sverige. Tänk alla svenska män som har hämtat hem en fru från Thailand. När de tröttnar på henne och kastar ut henne blir hon utvisad.
Citera
2024-12-03, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pegggy85
Kan någon ladda upp fup? Det funkar inte

Här är FUP:en

https://gofile.io/d/d0cf8c48-9ce9-4c...1-1d6bb465dcc1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto