Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-05, 08:05
  #97
Medlem
Varför har folk emot C.H? Jag tycker genuint synd om henne om detta stämmer, hon verkar vara en väldigt fin människa, muslim eller inte.
Citera
2024-09-05, 08:23
  #98
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasper.Newton
Linn Arselborg

Du menar hon som bor i Norra tornen på typ 13e våningen? Dumskalle.
Citera
2024-09-05, 08:34
  #99
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PloppLoella
Om det är hucklet C. Hamid som fått stryk av arabens lillebrorsa - hoppas. Finns säkert en anledning till det. Kanske att hon legat med lillbrorsan. Och sen inte ville ligga mer. Och då blev det spö.
Skulle mer gissa på att skilsmässan triggat hedersgenen.
Citera
2024-09-05, 08:34
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebbydebby
Varför har folk emot C.H? Jag tycker genuint synd om henne om detta stämmer, hon verkar vara en väldigt fin människa, muslim eller inte.

Säger du som muslim.

Hon visas ju bara upp i vänstermedia just för att hon är muslim. Ingen jävel bryr sig om hennes personlighet eller något, inte ens Feministerna.

Alla andra hatar hur muslimer lyfts upp i ren propaganda!

Hopps hon får men för livet denna muslimråtta.
Citera
2024-09-05, 08:36
  #101
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebbydebby
Varför har folk emot C.H? Jag tycker genuint synd om henne om detta stämmer, hon verkar vara en väldigt fin människa, muslim eller inte.
Hon är Hamas-kramare, det räcker för mig.
Citera
2024-09-05, 08:38
  #102
Medlem
[quote=rebbydebby|89421768]Varför har folk emot C.H? Jag tycker genuint synd

Jättecharmig, med huckle och allt. Skulle kanske inte ha legat med lillebrorsan. Fint ändå, att det hålls inom familjen.
Citera
2024-09-05, 08:42
  #103
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Det kanske inte är något att bry sig om, men jag tänkte på de silhuettbilder tidningarna använt sig av. På Aftonbladet och Expressen är det olika bilder. På Aftonbladet skulle det kunna vara C.H. i slöja. Men det skulle även kunna vara en tjej utan slöja och med långt hår. Expressens silhuettbild visar en tjej i profil utan slöja, där ser man uppsatt hår bak på huvudet. Ser verkligen inte ut som C.H. Fast den bilden ser inte riktigt autentisk ut. Vet inte riktigt hur tidningarna brukar göra med såna här bilder, om de alltid använder aktuell person eller om de har bilder de använder för olika händelser med.omika personer. Men jag har förstått att silhuettbilder är aktuella personer.

Tillägger: Nu vet jag som sagt inte hur det fungerar med tidningarnas silhuetter av personer. Men i alla händelser jag följt genom åren har silhuetterna i tidningarna stämt med personen det handlar om. Det har alltså inte varit några lånade silhuetter från någon bildbank. Tänker jag på det och att Expressens silhuett visar en tjej i profil utan slöja och med uppsatt hår kan det inte handla om C.H. Enda anledningen jag tänker på om Expressen skulle ha lånat en bild utan slöja är att de inte vill visa att det rör sig om en tjej i slöja, de ville ha en ner neutral bild. Bilden i Aftonbladet skulle som sagt kunna vara C.H. i slöja, men kan även vara en tjej med långt hår.

Jag kanske hakar upp mig för mycket på dessa bilder. Men jag kommer inte ifrån alla händelser jag följt genom åren och att alla silhuetter alltså stämt överens med personen det handlar om.
Citera
2024-09-05, 08:54
  #104
Medlem
Södertörns TR - B 15328-24

Y*ssir Kou*ch (a), född 90 - häktades 2024-09-03.

Sannolika skäl misstänkt för.

Skadegörelse och misshandel 30 aug 2024, Vågens gata Brandbergen
Grovt olaga hot, 15 maj 2024 -> 15 juni 2024, Vågens gata Brandbergen
Citera
2024-09-05, 09:25
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luddfilter
Södertörns TR - B 15328-24

Y*ssir Kou*ch (a), född 90 - häktades 2024-09-03.

Sannolika skäl misstänkt för.

Skadegörelse och misshandel 30 aug 2024, Vågens gata Brandbergen
Grovt olaga hot, 15 maj 2024 -> 15 juni 2024, Vågens gata Brandbergen

Om detta handlar om pengar kan han knappast vara troende. När muslimer skiljer sig får nämligen kvinnan pengarna. Mannen ska inte ha hälften som i Sverige och svågern ska inte ens ha ett öre

Är lillebrorsan kriminell kanske? Behöver han pengar till knark?
Citera
2024-09-05, 09:25
  #106
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Skulle mer gissa på att skilsmässan triggat hedersgenen.

Det är de som triggat.
Citera
2024-09-05, 09:46
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Faktiskt inte. Men det borde ju vara mer kostnadseffektivt att få hit en 19-åring som "bara" behöver 9 år för att bli självförsörjande än att producera bebisar som i vissa fall studerar till dess de fyller 30.
I vissa fall ja. Inte i genomsnitt.

Dessutom kan definitionen av ”självförsörjande” mycket väl vara märklig, men det är en annan femma.
Citera
2024-09-05, 09:51
  #108
Medlem
Så det är Camilla Hamid x mans lillebror. Camilla själv har 3 lillebröder, kommer dom hämnas sin systers heder?
Efterrätten hon gör ser väldig go ut och svensk, synd att hon är terroristkramare.

Läser att hon träffade sin man på video chatt en arrangerad dejt där 7st män var med och hennes man som var blinddejten vågade inte prata så hon var osäker på vem det var hon faktiskt var på blinddejt med.

Frågan är vad det hela gäller när hennes X mans lillebror slåss förmodligen åt sin bror som inte våga göra det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in