Citat:
Ursprungligen postat av
Stormcatcher
Varför skall du sälja om det går så bra? Ditt pris är 15 miljoner och så får du se om de återkommer.
Kombination. Fått en bebis och har en sen innan. Jobbar och har fortfarande passionen men inte på samma nivå.
Kommer jag hem från jobbet och ska spendera de två timmar jag har med barnen innan de somnar på att redigera och posta, så känns det riktigt dåligt i hjärtat.
Orkar emellanåt göra efter nattning.
Jag vet inte om ni trollar när ni slänger fram miljonbelopp, men liknande konto kan köpas för mellan $3-6K på vissa såna sidor. Hade jag köpt därifrån? Aldrig. Svårt att lita på sånt. Hade jag någonsin köpt ett Instagramkonto? Aldrig. Känns som risken är stor att bli lurad. Varför sälja ett konto som går bra blir logiken..
Men nu står jag här med 2 konton som går bra. Kommit överens om att jag ska samarbeta med en agent som når ut till olika företag i USA. Jag skapar videos och vi delar på vinsten. Detta är väl rimligt? Jag ger absolut inte ut tillgång till kontot, men han har fått print screen på insights för ett media kit.
Kvar står jag med konto på 43K följare. Räckvidd denna månad 28M men har haft tur med 2 virala klipp. Klippen ligger annars på runt 30K visningar i snitt. En och annan blir viral med 1M +.
Inga anmärkningar och jag har möjlighet att monetizate med subscribtions.
Undrar vad detta kan vara värt?