2025-01-07, 18:29
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Har försökt rp:a för felaktig rubrik för denna tråd: (FB) Åkesson och Hedarv i Charlie Hebdo

Det går ej. Varför? Rubriken är felaktig (Expressens beställningsjobb, ej publicerat av CH).

Dessutom är tråden felplacerad i forumval, borde vara ”medier och journalistik”, eftersom det handlar om en publicering i Expressen.
Tråd om den politiska händelsen finns redan. (FB) Jimmie Åkessons kopplingar till gängkriminaliteten

Edit: 0.01 Rubrik
Jag ser att du och andra rapporterat tråden flertalet gånger, så inget är fel.
Att du inte ser dina rapporter beror på en ändring, som diskuteras här: (FB) Kan man inte längre se rapporterade inlägg?
Citera
2025-01-07, 18:30
Avstängd
Finnj-vels avatar
Det har varit en bugg länge nu, man kan inte se andras RP. Men vi är många, inklusive typ alla mods som ligger på admin och ber dom byta ut utvecklarna så något händer.
Citera
2025-01-07, 18:30
Medlem
Citat:
Har försökt rp:a för felaktig rubrik för denna tråd: (FB) Åkesson och Hedarv i Charlie Hebdo

Det går ej. Varför? Rubriken är felaktig (Expressens beställningsjobb, ej publicerat av CH).

Dessutom är tråden felplacerad i forumval, borde vara ”medier och journalistik”, eftersom det handlar om en publicering i Expressen.
Tråd om den politiska händelsen finns redan. (FB) Jimmie Åkessons kopplingar till gängkriminaliteten

Edit: 0.01 Rubrik
Jag lyckades.
Citera
2025-01-07, 18:40
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Jag ser att du och andra rapporterat tråden flertalet gånger, så inget är fel.
Att du inte ser dina rapporter beror på en ändring, som diskuteras här: (FB) Kan man inte längre se rapporterade inlägg?

Admin skrev nedanstående för fyra månader sedan (det jag fetat). Varför dröjer det att åtgärda felet?

Citat:
Det är viktigt att RP-funktionen är användarvänlig, och vi kommer att hitta en lösning på detta. Det finns lite olika sätt att lösa det på, och problemet kommer att vara åtgärdat inom kort.
(FB) Kan man inte längre se rapporterade inlägg?
Citera
2025-01-07, 18:47
Medlem
FriendlyNo1s avatar
Citat:
Admin skrev nedanstående för fyra månader sedan (det jag fetat). Varför dröjer det att åtgärda felet?

Haha klickar man på "Mina citerade ämnen" så får man "Sidan kan inte hittas", jag läste en rapport om det för ett år sedan och admin sa att dom hyrt en extra utvecklare för att försöka lösa det men det är fortfarande inte fixat. Det är så pinsamt. Det enda detta forum har kvar är att man inte behöver legitimera sig med bank-id för att regga ett konto, så man kan fortfarande uttrycka diverse åsikter utan att vara orolig, men det är allt. Jag blev medlem på forumet samma månad som det lanserades, och efter kanske år 2023 så började forumet dala.
Citera
2025-01-07, 18:52
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Jag lyckades.

Finns fortfarande ingen rp om rubrik för den tråden, så du lyckades knappast.
(FB) Åkesson och Hedarv i Charlie Hebdo

Att rp inte fungerar sänker forumets kvalitet. Jag tappar motivation att rp:a för att hjälpa modsen, om jag inte ens kan se rapporteringsfunktionen korrekt.

Edit
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Haha klickar man på "Mina citerade ämnen" så får man "Sidan kan inte hittas", jag läste en rapport om det för ett år sedan och admin sa att dom hyrt en extra utvecklare för att försöka lösa det men det är fortfarande inte fixat. Det är så pinsamt. Det enda detta forum har kvar är att man inte behöver legitimera sig med bank-id för att regga ett konto, så man kan fortfarande uttrycka diverse åsikter utan att vara orolig, men det är allt. Jag blev medlem på forumet samma månad som det lanserades, och efter kanske år 2023 så började forumet dala.

Notifikationer fungerar inte heller, de bara byggs på fast jag raderar. Börjar ge upp om forumet, men det kanske är det som är meningen?

Admin, vänligen svara, varför laggar det?
Senast redigerad av skoputs 2025-01-07 kl. 19:16.
Citera
2025-01-07, 18:54
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:

Eftersom jag inte är admin, kan du ju fråga vad som händer i den tråden.
Citera
2025-01-07, 18:55
Moderator
NewDeers avatar
Sammanfogat ämnen /mod
Citera
2025-01-07, 19:00
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Eftersom jag inte är admin, kan du ju fråga vad som händer i den tråden.

Ja, då frågar jag ännu en gång. Admin, vad händer?

1. Med rapporteringsfunktionen som ej fungerar tillfredsställande?

2. Med notifikationer som har kajkat ur?
Citera
2025-01-07, 19:22
Medlem
Citat:
Finns fortfarande ingen rp om rubrik för den tråden, så du lyckades knappast.
Jag har skickat, och jag fick en notis om att jag gjort så.

Att du inte kan se det, är en annan sak.
Citera
2025-01-07, 20:48
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Jag har skickat, och jag fick en notis om att jag gjort så.

Att du inte kan se det, är en annan sak.

Ännu märkligare. Nej, jag kan inte se det. Står inget om att inlägget är rapporterat för 0.01.

Slutar engagera mig nu, det finns viktigare saker här i världen. Om Admin trivs med sakernas tillstånd lär ingen förändring ske ändå.
Citera
2025-01-07, 22:38
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ännu märkligare. Nej, jag kan inte se det. Står inget om att inlägget är rapporterat för 0.01.

Slutar engagera mig nu, det finns viktigare saker här i världen. Om Admin trivs med sakernas tillstånd lär ingen förändring ske ändå.

Ni ser inte andras rapportering längre vilket är informerat om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in