2024-09-14, 11:28
Medlem
Permafloxs avatar
Man ser flera inlägg i veckan om användare som postar och startar trådar i detta sub forum om helt galna saker, nu senast en person som öppnar benzo kartor och varje gång han gör det försvinner magiskt tabletten ur sitt lila uttrymme i kartan?

Finns ju 100 tals inlägg.

Varför är detta ett så vanligt femonem? Vad gör dom mer, ringer sina familjemedlemmar och pratar strunt? Går ut på stand och skämmer ut sig?
Citera
2024-09-14, 11:33
Medlem
Azerbajans avatar
Fråga inte mig. Jag vet inte. Men det är väl folk som vill berätta sina historier. Ring azerbai-Jan Axelsson.
Hälsning från Bakuk
Senast redigerad av Azerbajan 2024-09-14 kl. 12:07.
Citera
2024-09-14, 11:34
Medlem
SnutteFia03s avatar
En del gör väl även de saker du nämner, men jag tror att de flesta mest skriver på forumet eller andra platser online just för att det är så enkelt, lättillgängligt och de kan vara anonyma medan de berättar om sitt missbruk.
Citera
2024-09-14, 11:45
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
En del gör väl även de saker du nämner, men jag tror att de flesta mest skriver på forumet eller andra platser online just för att det är så enkelt, lättillgängligt och de kan vara anonyma medan de berättar om sitt missbruk.

Tror du dom är medvetna om vad dom gör dock? Förstår att man kan få dumma idéer ibland.
Citera
2024-09-14, 11:48
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permaflox
Tror du dom är medvetna om vad dom gör dock? Förstår att man kan få dumma idéer ibland.

Ibland är de nog det, ibland inte. En del kanske vaknar upp dagen efter utan att minnas riktigt vad de sysslat med. Men vem vet.
Citera
2024-09-14, 11:53
Medlem
maestro när du reggade dig va mina pungkulor lenare än reinfeldts huvud och du är år 2024 förvånad att flashback drar åt sig samhällets bottenskrap? tror du behöver se hur en average flashbackare lever och ser ut, kanske får de dig att checka ut
Citera
2024-09-14, 11:57
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
maestro när du reggade dig va mina pungkulor lenare än reinfeldts huvud och du är år 2024 förvånad att flashback drar åt sig samhällets bottenskrap? tror du behöver se hur en average flashbackare lever och ser ut, kanske får de dig att checka ut

absolut, kan du förklara för mig hur en average flashback användare lever så jag förstår?
Citera
2024-09-14, 11:58
Medlem
Citat:
absolut, kan du förklara för mig hur en average flashback användare lever så jag förstår?

i misär
Citera
2024-09-14, 12:01
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
i misär

Vad detaljerat, ger mig verkligen en unik insikt i en flashback användares vardag. Tack! Hoppas du inte tog dig för allt mycket tid att skriva denna, otroligt, långa wall of text!
Citera
2024-09-14, 12:14
Medlem
Citat:
Vad detaljerat, ger mig verkligen en unik insikt i en flashback användares vardag. Tack! Hoppas du inte tog dig för allt mycket tid att skriva denna, otroligt, långa wall of text!

ja jo det hade varit enklare att framställa en detaljerad psykoanalys på en flöddrad pundare som glömt att han ätit upp sina oxy men tänkte inte på det förräns nu, my bad

överdrivet mkt benzo+wifi+inga polare att venta med = stor risk för svammel o trams på fb eller whatever
Senast redigerad av bongx 2024-09-14 kl. 12:18.
Citera
2024-09-14, 13:20
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Blev lagom sen när en granne hade tagit lyrica (jag med) och han bestämmer sig för att ringa sin farsa 1 på natten för att prata om ett tv-spel han ville sälja.

Fett ocleant att han drog på högtalare också.
Citera
2024-10-15, 21:30
Medlem
Jag älskar att skriva på Flashback när jag är påverkad och lycklig. Mest i drogforumen.
Är annars en ganska ensam individ.
Älskar när folk citerar mina inlägg eller kommenterar dom.

Just My 2 cents.

Må väl alla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in