Många tjejer ser mig dom ngt av en sexatlet. Men de vet inte vad som ligger bakom. Jag är känd för att röra mig bland & med vackra kvinnor på bla Sture i Sthlm. Den som.vet den vet
Men jag tänder inte på dem. Jag får får tänka på män, feta kvinnor, exotiska läckerbitar, ladyboys osv för att jag öht ska kunna komma. Annars jag håller på & håller på tills jag slaknar utan att komma
Så, när du ligger med ngn vacker kvinna. Tänk på annorlunda situation. Tänk på dig själv att ha sex med bbw asian, bbw black, ladyboy, bears, crossdresser, sissy, femboy, hund eller whatever... Fantisera, tillåt dig själv att vara sodomit för stunden. Inga fantasier är fel. Då du kommer snabbt
Lycka till, bror
Edit: Men nu menar jag inte att du ska böga eller umgås med fula kvinnor med saggy tits utan snarare bara fantisera om dem. Då kan du, liksom mig, fortsätta att umgås med vackra stilfulla kvinnor. Eller på riktigt ligga med andra sorteringen på lokala pizzerian (Personligen gillar jag dock att sätta fula & feta kvinnor, mest för känslan av makt) Men du får aldrig synas offentligt med dem.