Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2024-09-15, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -carl-
Tjabba!

När jag bestämmer mig för att sätta mig och runka framför lite porr så kan jag komma på 5 min,
men så fort jag ligger i sängen med en brud så kan jag hålla på i 1.5 timme utan någon laddning alls...

Skulle nog säga att jag inte blir lika hård heller i sängen kontra framför skärmen men vad fan är det frågan om?

Misstänker att jag nog har legat med 4 olika brudar utan att själv komma i mål.

Är det något fel på mig?

Och nej, jag är inte bög....

Porrmissbruket fuckar med dopaminet. Du får helt enkelt en kick av runket och det blir som ett beroende. Lägg av med det.
Citera
2024-09-15, 14:25
Moderator
VitKallas avatar
Erotik och sexualitet --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
2024-09-15, 18:03
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -carl-
Tjabba!

När jag bestämmer mig för att sätta mig och runka framför lite porr så kan jag komma på 5 min,
men så fort jag ligger i sängen med en brud så kan jag hålla på i 1.5 timme utan någon laddning alls...

Skulle nog säga att jag inte blir lika hård heller i sängen kontra framför skärmen men vad fan är det frågan om?

Misstänker att jag nog har legat med 4 olika brudar utan att själv komma i mål.

Är det något fel på mig?

Och nej, jag är inte bög....
Det är inget fel på dig.

Högst troligt är du inte ”porrskadad”.

Du vill däremot prestera när du knullar istället för att njuta.

Två metoder för att lösa ditt problem;

A) Testa olika varianter av självtillfredatälelse utan några bilder eller video eller text.

Träna på att komma efter en viss tid, dvs håll tillbaka tills du ska komma.

Efter 4:32 min./sek
Efter 11:43 min./sek.

Etc.

När du lärt dig detta på egen hand så fokuserar du hjärnan på vad du gör och tänker när det går för dig.

Sedan kopplar du detta till en viss specifik tanke och avslappning i kroppen.

När detta är inlärt så använder du den tanken och den avslappningen när du knullar nästa tjej du inte kan komma med.

B)

Slappna av när du knullar. Släpp alla måsten.

Tillåt dig själv att bara njuta av kvinnan och hennes kropp och dina stimuli medan ni knullar.

När du vill komma så låter du bara känslor och intryck få ta över.
Citera
2024-09-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Du har blivit porrskadad, tyvärr. Det finns mer info på nätet om hur du återställer din hjärna.

Japp kvinnorna i porren är alldeles för sexiga så skillnaden blir för stor mot normala kvinnor...

Tragiskt
Citera
2024-09-15, 19:51
Medlem
Adonis.s avatar
Många tjejer ser mig dom ngt av en sexatlet. Men de vet inte vad som ligger bakom. Jag är känd för att röra mig bland & med vackra kvinnor på bla Sture i Sthlm. Den som.vet den vet

Men jag tänder inte på dem. Jag får får tänka på män, feta kvinnor, exotiska läckerbitar, ladyboys osv för att jag öht ska kunna komma. Annars jag håller på & håller på tills jag slaknar utan att komma

Så, när du ligger med ngn vacker kvinna. Tänk på annorlunda situation. Tänk på dig själv att ha sex med bbw asian, bbw black, ladyboy, bears, crossdresser, sissy, femboy, hund eller whatever... Fantisera, tillåt dig själv att vara sodomit för stunden. Inga fantasier är fel. Då du kommer snabbt

Lycka till, bror

Edit: Men nu menar jag inte att du ska böga eller umgås med fula kvinnor med saggy tits utan snarare bara fantisera om dem. Då kan du, liksom mig, fortsätta att umgås med vackra stilfulla kvinnor. Eller på riktigt ligga med andra sorteringen på lokala pizzerian (Personligen gillar jag dock att sätta fula & feta kvinnor, mest för känslan av makt) Men du får aldrig synas offentligt med dem.
Senast redigerad av Adonis. 2024-09-15 kl. 19:54.
Citera
2024-09-16, 06:10
Medlem
Onan-erarens avatar
Fokusera. När jag knullar så har jag 100% fokus på just knullandet å ingenting annat, allt annat får vara för jag gör det jag älskar att göra. Var avslappnad å ha fokus, det kanske tar tid innan du kommer men låt det ta sin tid. När du väl kommer så tillåt dig att komma, bli en orgasm när du väl får den. Lycka till.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in