Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-15, 11:28
Medlem
aspirings avatar
Nån annan som kör denna stil av förvaltning eller är intresserad av det. Vad jag sett är vi få men vi finns.
Citera
2024-09-15, 16:49
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspiring
Nån annan som kör denna stil av förvaltning eller är intresserad av det. Vad jag sett är vi få men vi finns.

Vems pengar förvaltar du?

Hur implementerar du strategin? Kör du någon ETF eller håller du på och jagar egna lån via derivatinstrument eller värdepapperslån?
Citera
2024-09-16, 04:58
Medlem
Ditt andra inlägg: Jag är oskuld!

Ditt sjunde inlägg fem månader senare: Någon annan som har daglig gruppsex med fotomodeller?
Citera
2024-09-17, 15:12
Medlem
aspirings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Vems pengar förvaltar du?

Hur implementerar du strategin? Kör du någon ETF eller håller du på och jagar egna lån via derivatinstrument eller värdepapperslån?

Mina egna f.n. Haft externa klienter tidigare.

Lånar upp kapital från bank då jag är i behov av långsiktigt solidt kapital.

Kör olika portföljstrukturer beroende på marknadsregim. Lågränte regim vs högränte regim, bull marknad vs bear marknad,osv.
Citera
2024-09-17, 16:20
Medlem
aspirings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Ditt andra inlägg: Jag är oskuld!

Ditt sjunde inlägg fem månader senare: Någon annan som har daglig gruppsex med fotomodeller?

Om man bortser från ironin så är det ett korrekt assertment.

Börjar med man blir nyfiken på zero-cost options-strukturer, snöar in sig på convexitet så sitter man där och drar hits från bongen med en stor kanin nere i kaninhålet ⚠️🐇🚬
Citera
2024-09-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspiring
Om man bortser från ironin så är det ett korrekt assertment.

Börjar med man blir nyfiken på zero-cost options-strukturer, snöar in sig på convexitet så sitter man där och drar hits från bongen med en stor kanin nere i kaninhålet ⚠️🐇🚬
Bra jobbat! Jag har varken haft gruppsex med fotomodeller eller kan något om börsen. Mina fonder tuffar dock på så jag klagar inte.
Citera
2024-09-17, 20:25
Medlem
aspirings avatar
Helt rätt. bra fonder eller investment bolag på det så är man hemma. Livet blir enklare.

För en annan är det bara hårt arbete, fast det är satans kul, därför man gör det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in