Citat:
Ursprungligen postat av
pojkpingis
Du verkar ha fått en fix idé nu. Jag får lite dåliga vibbar av dig, ärligt talat. Du skiftar dessutom fokus, från trådens två huvudpersoner till mig, känns ohederligt. Men du har säkert dina motiv.
Eh? Rätt märklig sak att skriva när jag precis har låtit dig komma undan med de påståenden du gjorde om dina egna varningar. Och det var även du själv som började prata om dina varningar.
De dåliga vibbarna är ömsesidiga. Jag får vibben av någon som inte ser några problem att svartmåla folk med svepande kommentarer, och ifrågasättande ska fult bemötas med att man inte håller sig till ämnet, och allt under ett väldigt falskt täcke av "man ska kunna diskutera som folk utan förolämpningar" som egentligen bara verkar vara en täckmantel för att kunna komma undan med fulare men mer subtil retorik.
Och ja, jag får fix idéer när folk försöker glida undan. Det är en helt korrekt observation.
Citat:
Gällande OY, har jag varit tämligen övertydlig om vad jag står. Dessutom anser jag att det är överflödigt för tråden - även skadar den - att klippa in diverse osmakliga inlägg som denne har pyntat olika trådar med. Men, det står dig givetvis fritt att söka upp dessa genom klicka på fliken "hitta tidigare inlägg" (eller vad funktionen nu heter på hans profil). Jag önskar dig god fiskelycka, och en trevlig natt.
Då vet jag vad du tycker om belägg för anklagelser. Trevlig natt för dig också.