Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 00:25
  #169
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Inte helt lätt när bussen parkeras men City brände några lägen också. Mycket svårare vara kreativ än destruktiv. Har marängerna tagit full pott i ligan?
Som sagt.. PL är överskattat som vanligt och Håland med Saliba går till Real nästa säsong för att testa på att vinna CL varje säsong.
Citera
Idag, 17:14
  #170
Medlem
J.R.s avatar
Tips på bra match att titta på ikväll mottages gärna. Helst hög klass plus mål/chanser. Kollade på ManC - Inter igår och det var inte så bra som jag förväntade mig samt mållöst.
Citera
Idag, 17:34
  #171
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Tips på bra match att titta på ikväll mottages gärna. Helst hög klass plus mål/chanser. Kollade på ManC - Inter igår och det var inte så bra som jag förväntade mig samt mållöst.
Hade nog sett Feyenoord - Leverkusen först sedan valt mellan Atalanta - Arsenal & Atlético Madrid - Leipzig.
Möjligt scenario är att Arsenal parkerar bussen för att åtminstone ta 1 p.
Citera
Idag, 17:45
  #172
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Hade nog sett Feyenoord - Leverkusen först sedan valt mellan Atalanta - Arsenal & Atlético Madrid - Leipzig.
Möjligt scenario är att Arsenal parkerar bussen för att åtminstone ta 1 p.
Tack för det. Låter som bra matcher att titta på.
Citera
Idag, 18:22
  #173
Medlem
Drickbacks avatar
Feyernoord: Wellenreuther, Lotomba, Trauner, Beelen, Hancko, Hwang, Zerrouk, Timber, Milambo, Giménez, Barbosa da Paixão


Leverkusen: Hrádecky, Tapsoba, Tah, Hincapié, Frimpong, Xhaka Andrich, Grimaldo, Terrier, Wirtz, Boniface
Citera
Idag, 18:26
  #174
Medlem
Drickbacks avatar
Röda Stjärnan: Glazer, Mimovic, Djiga, Spajic, Seol, Krunic, Elsnik, Katompa Mvumpa, Ivanic, Olayinka, Duarte da Silva


Benfica: Trubin, Bah, Silva, Otamendi, Fernández, Morris Luís, Kokcu, di María, Rollheiser, Akturkoglu, Pavlidis
Citera
Idag, 18:51
  #175
Medlem
Drickbacks avatar
Leverkusen stänker in en balja
Citera
Idag, 19:00
  #176
Medlem
Drickbacks avatar
Även Benfica har tagit bortaledning.
Citera
Idag, 19:04
  #177
Medlem
AussieRedMans avatar
Funtar på spel juggarna mot benfica. 10 ggr borde vara spelvärt? benfica inte var dom varit.
Citera
Idag, 19:15
  #178
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Funtar på spel juggarna mot benfica. 10 ggr borde vara spelvärt? benfica inte var dom varit.
Hmm 0-2, njae
Citera
Idag, 19:16
  #179
Medlem
J.R.s avatar
PS Eindhoven och Feyenoord (från Holland) med i Champions league. Men inte Ajax tydligen, kvalade dom inte in i år?
Leverkusen gör 0-2.
Citera
Idag, 19:17
  #180
Medlem
Drickbacks avatar
Leverkusen har tur med kraftigt fel i egna passningen som leder till 0-2. Passar med stödjebenet, inget han gör om medvetet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in