Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-19, 22:51
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Sa jag något om sista omgången? Du får ta det i engelska tråden..

Du snackade om att Arsenal aldrig var nära City? Började svamla om att City hade några färre spelade matcher? Men fortfarande 2 ynka poäng inför sista omgången. Uselt av City med tanke på deras doping.
2024-09-19, 22:52
Medlem
jontepsgs avatar
Det här måste vara en av dom värsta matcherna jag sett..

Det enda jag kan nöja mig med är att Raya ännu en gång bevisar att han är kanske europas bästa målvakt.
2024-09-19, 22:53
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Du snackade om att Arsenal aldrig var nära City? Började svamla om att City hade några färre spelade matcher? Men fortfarande 2 ynka poäng inför sista omgången. Uselt av City med tanke på deras doping.
City hade skador på några viktiga under några månader ändå kunde Arsenal inte vinna haha
Medlem
Bartman777s avatar
Ingen Sesko, ingen vinst
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg

Det enda jag kan nöja mig med är att Raya ännu en gång bevisar att han är kanske europas bästa målvakt.

Ja riktigt tråkig match, Stabilt bakåt, men Arsenal hade fan inget framåt, kändes som att de var nöjda med 1p, som att de inte ville riskera nånting inför den viktiga matchen mot City i helgen.
2024-09-19, 22:55
Medlem
Citat:

0-0 är aldrig kul. Arsenal som spelar utan Ödegaard.. inte samma lag. Inte samma dominans som i PL.

Sen problemet med center forward.. Gabriel Jesus helt värdelös drygt 100 miljoner pund för han.. ren besvikelse har han varit. Behövs Alexander Isak eller Gyökeres som center forward i Arsenal då hade Arsenal haft chans i årets CL. Truppen är inte komplett..
2024-09-19, 22:55
Medlem
geek12s avatar
Citat:
City hade skador på några viktiga under några månader ändå kunde Arsenal inte vinna haha

Som arsenal då, som hade 6 spelare borta ett tag, flera från startelvan. En som var borta hela säsongen.
2024-09-19, 22:56
Avstängd
Vanstertrollets avatar
Citat:

Ingen som kan hålla boll där uppe. Jesus horribel i allt han tog sig för. Behöver Kai som nia, men det är ju så tunt där bakom då.

Man åker till Italien och river av ett bortakryss när fokus ganska tydligt är på söndag.
2024-09-19, 22:58
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Pratar om Arsenal - The Second 🤗
Schema? Redan inne på nästa runda..

Du menar Arsenal som bytte ut hela sin trupp och sedan dess har bara blivit bättre och bättre? Eller menar du Chelsea som spenderat 7-8 miljarder på 2 år, eller menar du City som spenderat dubbelt så mycket på sin trupp som Arsenal gjort?

Ett lag går inte från att slåss om Europa League-kval i flera år till att bli Englands näst bästa lag på 2 år utan att spendera pengar.
2024-09-19, 22:59
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Ingen som kan hålla boll där uppe. Jesus horribel i allt han tog sig för. Behöver Kai som nia, men det är ju så tunt där bakom då.

Man åker till Italien och river av ett bortakryss när fokus ganska tydligt är på söndag.

Jesus är fan bedrövlig för den pengen han kostade. Behövs en riktig striker, men mittfältet blir bra sen när norsken kommer tillbaka till mittfältet samt Merino.
2024-09-19, 23:00
Medlem
Drickbacks avatar
Kvällens resultat.

Feyenoord - Leverkusen 0-4
Röda stjärnan - Benfica 1-2
Monaco - Barcelona 2-1
Atalanta - Arsenal 0-0
Atlético Madrid - Leipzig 2-1
Brest - Sturm Graz 2-1

Tabell
Senast redigerad av Drickback 2024-09-19 kl. 23:05.
2024-09-19, 23:03
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Ingen Sesko, ingen vinst

Du vill gärna att han ska komma till Tottis va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in