Citat:
Ursprungligen postat av
BorgeH
Tyvärr stämmer ditt inlägg inte riktigt vad jag upplevt.
Många frånskilda kvinnor som hankar sig fram med lågavlönat skitjobb och flera barn som de har hand om varannan vecka är desperata. De accepterar det mesta bara mannen kan lyfta dem ur deras ekonomiska nöd. De vill leva på en nivå som de själva aldrig kan finansiera. De vill bo i ett trevligt område, åka på utlandssemester och vinterresa. De vill kunna köpa kläder och saker till sig själv och barnen.
Som man råkar du ofta ut för dessa singel-kvinnor. Det räcker att titta sig runt i omgivningen, speciellt en del företagare brukar ha en ”trofé-hustru”. En yngre snygg kvinna som är attraktiv, fast mannen ör en vanlig tråkig gubbe.
Tror du Melania Trump hade gift sig med Donald Trump om han varit taxichaffis i New York?
Ja om jag själv inte hade någon annan möjlighet än att träffa en kille med para, för att försörja mig och mitt barn, så hade jag väl också gjort det. Det betyder inte att det är något jag verkligen attraheras av.
Nej absolut inte. Han är tydligen narcissist också, läste jag för länge sedan.
Men dessa män hade inte valt en medelålders kvinna som inte ser mer än medioker ut, utan just en yngre och snygg kvinna. En golddigger helt enkelt